گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: روند خدمت‌رسانی به مردم نباید تعطیل شود

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه همه پرسنل شرکت گاز استان باید به صورت برخط آماده خدمت‌رسانی باشند، گفت: روند خدمت‌رسانی به مردم نباید تعطیل شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر در جلسه کمیته سلامت شرکت گاز گیلان که با حضور اعضای هیئت مدیره و کمیته سلامت در خصوص تصمیم‌گیری جهت تعطیلی ادارات گاز برگزار شد، با ضروری برشمردن اجرای بخشنامه صادره دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و کاهش حداکثری پرسنل ادارات گاز اظهار کرد: به جز شغل‌های کشیک و نوبت کاری مانند امداد و حراست، کلیه نفراتی که به تشخیص روسای واحدها و ادارات، دارای کار ضروری نیستند، نیاز به حضور آن‌ها در محل کار نمی‌باشد.

وی ادامه داد: همکارانی که دارای بیماری زمینه‌ای و همچنین پرسنلی که دارای علائم مشابه بیماری کرونا هستند نیز از حضور در اداره معاف بوده و نباید در اداره حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه فعالیت کلیه واحدها باید با کمترین نفرات به پیش برود، اذعان داشت: همه نفراتی که در طول این هفته در محل کار حضور ندارند، باید به صورت برخط و کاملا هوشیار آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند.

مهندس اکبر ضمن قدردانی از همکاری شایسته استانداری و فرمانداری‌ها درخصوص ارائه مجوز تردد برای خودروهای شرکت گاز گفت: ماهیت بسیاری از مشاغل شرکت به نحوی است که نیازمند تردد بین شهری می‌باشند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی بستر غربالگری کرونا به نشانی www.nocorona.ir از همه همکاران درخواست نمود تا با مراجعه هفتگی به این سامانه، وضعیت سلامت خود را مورد ارزیابی قرار داده و ثبت نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55901
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن