گزارش

نکات مهم در خرید اینترنتی آب تصفیه کن خانگی

در مناطق مختلفی از جهان، آلاینده های آب همچنان در آب مصرفی نهایی باقی می ماند. به دلیل افزایش جمعیت شهرها و فرسودگی سیستم تصفیه آب شهری و سیستم لوله کشی آن، بخشی از آلودگی و مواد مضر در آب شهری باقی می ماند که می تواند باعث مشکلات عدیده ای برای مصرف کنندگان شود. آلاینده هایی مثل فلوراید، نیترات، کلر و فلزات سنگین که موجب سختی آب می شوند از جمله آلاینده های مهم آب می باشند.

از این رو خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از راههای مناسب حذف این آلودگی ها می باشد. خرید اینترنتی این دستگاه ها نیاز به راهنمای خرید و نکات مهمی در انتخاب دستگاه تصفیه آب دارد. ما در این مطلب به بیان این مواد پرداخته و مرکز معتبر فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب را معرفی خواهیم کرد:

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در کشور تایوان ساخته می شوند و بخش بزرگی از بازار اختصاص به دستگاه های ساخت تایوان دارد. این کشور سالیان زیادی به ساخت آب تصفیه کن های خانگی و صنعتی مشغول است و دستگاه های خود را به سرتاسر دنیا صادر می کند. برند های معتبر تایوانی مینروا، سافت واتر و سی سی کا می باشند که بهترین دستگاه های تصفیه آب در جهان را دارا می باشند. انواع دستگاه های تصفیه کننده اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون، قلیایی و … را تولید می کنند که آلاینده های آب را تا حد زیادی کاهش می دهند.

“مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.”

انواع آب تصفیه کن خانگی

دستگاه های تصفیه آب به روش های مختلفی آب را تصفیه می کنند و انواع متفاوتی دارند که در ادامه توضیح مختصری راجع به هر یک از آن ها می دهیم.
تصفیه آب اسمز معکوس
دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یا RO یک دستگاه مناسب برای محیط های خانگی می باشد. این دستگاه با فیلتر ممبران خود که قدرت بسیار زیادی در جذب آلاینده ها دارد، می تواند تمام مواد مضر، سموم، مواد شیمیایی و دیگر آلاینده های آب را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد. تصفیه آب اسمز معکوس دارای یک پمپ، ترانس و مخزن و تعدای فیلتر می باشند و با جریان برق کار می کند. با این دستگاه می توان سختی آب را تا حد زیادی کاهش داد و از آن به عنوان شیرین کننده ی آب استفاده کرد .دستگاه های اسمز معکوس در انواع 5 الی 9 مرحله ای تولید می شوند و انواع مختلف قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز دارد. استفاده از هر یک از این مدل ها بستگی به نوع آب و آلودگی آن دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای اغلب مناطق یک دستگاه 6 مرحله ای اسمز معکوس بهترین و کامل ترین دستگاه برای تصفیه آب می باشد و نیازی نیست تا هزینه ی بیشتری برای فیلتر های اضافی بدهید. این نوع دستگاه از فیلتر های پروپیلن، کربنی، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، و در مرحله ی آخر فیلتر مینرال و یا قلیایی تشکیل شده که برای تصفیه کامل آب کافی می باشند.

تصفیه آب قلیایی
تصفیه آب قلیایی، دستگاهی است که علاوه بر تصفیه کامل آب به روش اسمز معکوس، با به کارگیری فیلتر قلیایی،PH آب را افزایش می دهد و آب از حالت اسیدی بودن خارج می کند. این آب سرشار از مواد معدنی مفید مثل کلسیم، پتاسیم و … می باشد. به دلیل این که در روش اسمز معکوس آب تمام مواد معدنی خود را از دست می دهد، این دستگاه به شما کمک می کند تا این مواد به آب برگردد. با تصفیه آب قلیایی از آبی سالم و دارای خواص معدنی مفید و آنتی اکسیدانی بهره مند می شوید.

تصفیه آب اولترا فیلتراسیون
اولترا فیلتراسیون با فرا پالایش یک روش برای تصفیه آب است که با استفاده از چند فیلتر که پشت سر هم قرار می گیرند، مواد و ذرات جامد از آب جدا می شود. تصفیه آب اولترا فیلتراسیون تفاوتی که با اسمز معکوس دارد در فیلتر ممبران است. دستگاه های اولترا فیلتراسیون فیلتر ممبران ندارند به همین دلیل از دقت پایین تری در حذف آلاینده ها برخوردارند. این روش برای از بین بردن مواد جامد و رسوبات و آلودگی های آب بسیار موثر است اما به دلیل بزرگتر بودن منافذ فیلترهایش نسبت به دستگاه های RO، در از بین بردن برخی از آلودگی های آب به خوبی عمل نمی کند. این دستگاه ها برقی نیستند و از پمپ و مخزن هم استفاده نمی کنند به همین دلیل مقرون به صرفه هستند و قیمت کمتری نسبت به دستگاه های دیگر دارند.

مرکز مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا

از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب، انتخاب مارک تصفیه آب می باشد. برای اطمینان از اینکه دستگاه مورد نظر اورجینال است یا خیر، باید آن را از نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده و معتبر تهیه نمایید. این شرکت ها دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان و اورجینال را به فروش می رسانند و هم چنین کیفیت آن را نیز تضمین می کنند تا با خیال راحت از آن ها خرید نمایید. امروزه بسیاری از شرکت ها برای راحت تر کردن کار مشتریان خود، دارای فروشگاه اینترنتی تصفیه آب بوده و مراحل انتخاب و خرید را آسان تر کرده اند.

شرکت تصفیه آسا نمایندگی معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان می باشد و این دستگاه ها را به طور مستقیم از خود کمپانی وارد می کند و به فروش می رساند. برای انتخاب و خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

شما بدون نیاز به صرف وقت زیاد، برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و تمام محصولات را همراه با اطلاعات و هرینه آن مشاهده نمایید و محصول مورد نظرتان را بصورت اینترنتی سفارش دهید. تصفیه آسا با سال ها سابقه در عرصه واردات انواع آب تصفیه کن ، آماده ی ارائه مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب به مشتریان عزیز خود می باشد. شما با خرید اینترنتی از این شرکت هم از گارانتی یک ساله شرکت بهره مند می شوید و هم خدمات پس از فروش به شما ارائه می شود. بهترین دستگاه های تصفیه آب و انواع فیلتر های تصفیه را با بهترین قیمت از تصفیه آسا خریداری نمایید و سلامت خود و خانواده تان را تضمین نمایید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81101
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن