فرهنگی

نهمین نمایشگاه ایران‌نوشت تمدید شد

 

به گزارش پایگاه خبری تفاهم انلاین ،  نهمین نمایشگاه ایران‌نوشت که از 19 شهریورماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آغاز شده بود، تا هفتم مهرماه تمدید شد.

محمد یقینی، دبیر نهمین نمایشگاه ایران‌نوشت با اعلام این خبر، به بازدید نزدیک به 40 هزار خانواده از نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از نهمین نمایشگاه ایران نوشت این رویداد تا هفتم مهرماه میزبان خانواده‌های عزیز و علاقمندان به تولیدات ایرانی است.

مدیرعامل مجمع فعالان نوشت‌افزار ایرانی حمایت خانواده‌ها از تولیدات ایرانی را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت: عاملی که 200 تولیدکننده حاضر در نمایشگاه را به تحمل دشواری‌های مسیر تولید نوشت‌افزار ترغیب می‌کند، حضور و علاقه مردم به محصولات داخلی است.

دبیر نهمین نمایشگاه ایران‌نوشت برگزاری نمایشگاهی مشابه در هفت شهر اصفهان، یزد، قم، شیراز، تبریز، مشهد و اهواز را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: صنعت نوشت‌افزار یک صنعت فراگیر است و بسیاری از تولیدکنندگان شهرستانی در آن فعالیت می‌کنند، از این رو برگزاری نمایشگاه‌هایی در استان‌های مختلف کشور عاملی برای فعالیت بهتر تولیدکنندگان سایر استان‌ها و توجه بیشتر کارآفرینان و صاحبان صنایع در استان‌های مختلف به حوزه نوشت‌افزار است.

نهمین نمایشگاه ایران‌نوشت از سوم تا هفتم مهرماه از ساعت 15 تا 22 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98247
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن