فرهنگی

نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی «ایران‌نوشت» برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ،محمد یقینی مدیرعامل مجمع فعالین نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با اعلام این که نهمین نمایشگاه «ایران نوشت» از نوزدهم شهریورماه آغاز به کار می‌کند، گفت: نمایشگاه امسال با حضور بیش از 2۰۰ تولیدکننده از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از محصولات نوشت‌افزار منقوش به تصاویر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده از ویژه‌برنامه‌های افتتاحیه این نمایشگاه است که با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی کشور روز یکشنبه نوزدهم شهریور برگزار می‌شود.

یقینی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های «ایران نوشت» عرضه تولیدات ایرانی اسلامی منحصربه‌فرد است، اظهار کرد: نمایشگاه‌های نوشت‌افزار ایرانی، امسال به صورت هم‌زمان در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم، یزد، تبریز و اهواز برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نوزدهم شهریورماه تا دوم مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=97860
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن