مناطق آزاد-گردشگری

“نقوی” سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی شد

مرتضی بانک - مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با صدور حکمی، سید مهدی نقوی را به سمت سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، در حکم صادره دبیر شورایعالی مناطق آزاد، خطاب به نقوی – سر پرست سازمان منطقه آزاد انزلی آمده که بر اساس تفویض اختیار صورت گرفته به استناد ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ماده ۱۸ اساسنامه سازمان‌های مذکور، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب می‌شوید.

همچنین در این حکم اظهار امیدواری شده که با استعانت از خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی تمام توان خود را صرف کار و تلاش بی‌وقفه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده برای منطقه آزاد انزلی صرف کنید.

گفتنی است که نقوی، پیش از این عضو موظف هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی بوده و در سابقه خود رییس هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری انزلی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل حوزه ریاست، سرپرست اداره کل بازرسی و ارزشیابی و رسیدگی به شکایات،سرپرست اداره کل حراست این سازمان بوده و در عین حال مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس حوزه وزیر جهاد کشاورزی بخشی از کارنامه مدیریتی ایشان است.

لازم به ذکر است که پیش از این محمد ولی روزبهان، مسئولیت ریاست هیأت مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی را برعهده داشت.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62387
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن