مناطق آزاد-گردشگری

نصب بنرهای ماه مبارک رمضان در سطح شهر قشم

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، میادین، چهارراه‌ها، خیابان‌ها و سر در ادارات و سازمان‌ها در سطح شهر قشم به بنرها و پلاکاردهایی با مضمون سجایا و برکات قرآن کریم و ماه رمضان مزین شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین مرادی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان نصب بنرها و پلاکاردها را به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از جمله وظایف روابط عمومی دانست و اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با توجه به جایگاه ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی مختلفی از سوی این روابط عمومی تدارک دیده شده و اقداماتی برای اجرای این برنامه‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: یکی از این اقدامات نصب افزون بر 20 عدد بنر و پلاکارد با مضامینی از جمله «رمضان، ماه بهارقران»، «رمضان، ماه وصال»، « رمضان کریم» و مانند اینها در بیلبوردها، استندها و سایر ابزار تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر قشم است.

مرادی با تاکید بر اینکه کلام بزرگان دین مانند حضرت امام علی علیه السلام درباره ضرورت قرآن آموزی فرزندان نیز در میان این مضامین ابزارهای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: مجموع متراژ این بنرها و پلاکاردها افزون بر 133 متر مربع است که بیشتر در میادین، چهارراه‌ها، بلوارها، خیابان‌ها و سر در سازمان‌ها و ادارات در سطح شهر قشم نصب و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تاثیرآن در کمیت و کیفیت برنامه‌های مناسبتی از جمله ماه مبارک رمضان هم گفت: از آغاز این همه گیری اجرای این نوع برنامه‌ها در قشم منطبق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تغییرات زیادی کرده است.

مرادی، کوچ اکثر برنامه‌های مناسبتی از فضای واقعی به فضای مجازی را از جمله این تغییرات دانست و یادآور شد: این مدیریت نیز در اکثر مناسبت‌ها از طریق پورتال سازمان، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و همچنین شبکه‌های اجتماعی ضمن اطلاع رسانی فعالیت‌های بخش‌های مرتبط سازمان، وظایف تبلیغی، ترویجی و آموزشی خود را در قالب انتشار متن، عکس و فیلم در فضای مجازی انجام می‌دهد.

وی در پایان استفاده از تلویزیون شهری را هم به عنوان یکی از مظاهر جدید اطلاع‌رسانی و تبلیغی در شهر قشم مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیاری از برنامه‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم از طریق تلویزیون شهری که درچهارراه پردیس قشم نصب شده است نیزپخش می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68371
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن