استان هاخراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت گاز استان خبر داد : بهره مندی 1475 واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

سید محمود هاشمی گفت: در حال حاضر تعداد 1475 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که از این تعداد حدود 1000 واحد صنعتی تنها در سه سال اخیر به شبکه گاز متصل شده اند.

رضا بهنام- خراسان جنوبی – مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: تاکنون 1475 واحد صنعتی و تولیدی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و درصد بهره مندی صنایع استان از گاز طبیعی معادل 87 درصد می باشد.
سید محمود هاشمی افزود: تنها در دو سال گذشته 941 واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و امسال نیز در صورت عدم وجود موانع 150 واحد صنعتی دیگر به شبکه گاز طبیعی متصل خواهند شد.
وی در خصوص وضعیت جایگاه های CNG استان نیز گفت: در حال حاضر تعداد 24 جایگاه فعال در سطح استان وجود دارد و امیدواریم جایگاه CNG نهبندان باتلاش و مدیریت عزیزان محترم شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد.
هاشمی بهره مندی صنایع از گاز طبیعی را از عوامل مهم در توسعه استان برشمرد و افزود: کاهش هزینه ها، افزایش اشتغال، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حفظ محیط زیست از دیگر برکات استفاده از گاز طبیعی است.
مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: در حال حاضر کلیه شهرهای استان و 790 روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعي قرار دارد ، همچنین در چهار ماهه نخست سالجاری 631 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و 3860 انشعاب گاز نصب گردیده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39256

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن