گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با فرماندار لنگرود دیدار کرد

فریبرز سعیدی کیا – رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرستان لنگرود با رحیم حیدری - فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، فریبرز سعیدی کیا در این دیدار بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان، حمایت همه جانبه می‌کند.

وی گفت: حضور در شهرک‌های صنعتی و دیدار با مدیران واحدهای صنعتی به صورت رو در رو، با عث ریشه یابی مسائل و مشكلات پیش رو و ارائه راهكارهای اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آماده هرگونه خدمات دهی قانونی به صنعتگران فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده و از هیچ کمکی در این بخش دریغ نخواهد کرد.

سعیدی کیا بر لزوم همدلی و همراهی تمامی مسئولین استانی تاكید كرد و افزود: تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری از طریق حمایتهای همه جانبه در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری كلیه مدیران استان محقق خواهد شد و این یعنی حمایت و پشتیبانی، رفع موانع و حرکت به سوی جهش تولید و در نهایت حمایت از کالای ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان بر ضرورت پیگیری مدیران عضو کارگروه اقتصادی جهت رفع مشکلات عمومی نظیر دارایی،تامین اجتماعی تاکید کرد.

سعیدی کیا در ادامه بیان داشت : تولید کنندگانی که می‌دانند سود تولید بسیار پایین تر از برخی کارهاست ولی همچنان بخاطر اشتغال و کشور به تولید ادامه می‌دهند قابل احترام و حمایت هستند.

حیدری – فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این دیدار گفت: تلاش مجموعه مدیریتی استان رفع مشکلات پیش پای تولید، ایجاد اشتغال مولد و به جریان انداختن چرخ‌های صنعت است.

وی در خصوص مشکلات پیش روی صنعتگران بیان داشت: تامین مالی سرمایه در گردش ، اقساط معوق، چک برگشتی، ضمانت وثیقه و همچنین مشکلات غیرمالی نظیر نیروهای متخصص، تکنولوژی، تقاضا، تامین اجتماعی، مالیات و مجوز سازمان‌های ناظر از جمله مشکلات صنعتگران میباشد .

حیدری در ادامه اظهار داشت: بنگاه‌های کوچک و متوسط به تزریق سرمایه در گردش نیازمند هستند و این بار باید با سرعت عمل عارضه یابی شود در واقع اشتغال نسبت به افزایش تولید اولویت دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70963
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن