مناطق آزاد-گردشگری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی “روز ملی شوراها” را تبریک گفت

علی اوسط اکبری مقدم - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پیامی ۹ اردیبهشت روز ملی شورا‌های اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این پیام اظهار داشت: تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام خادمان و ایثارگران این نظام و این خاک است و نهم اردیبهشت ماه نیز از جمله روزها و فرصتهای مغتنمی است که در آن می‌توان خدمات، تلاشها و حضور خستگی ناپذیر فعالان عرصه اجتماعی و نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا را ارج نهاد.

اکبری مقدم عنوان کرد: بی شک یکی از ارزشمندترین توصیه‌های موکد دین مبین اسلام که در قرآن نیز از آن یاد شده مسئله مشورت و همفکری در امور است و تأسیس شوراهای اسلامی به نوبه خود زمینه ساز تحقق این توصیه دینی و حضور ملموس و عینی مردم در تعیین سرنوشت خویش و مشارکت هرچه بیشتر در مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی اضافه کرد: نهاد شورا بعنوان نماد مردم‌سالاری دینی و تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و مشارکت در اداره امور شهرها و روستاها و همچنین تبلور عینی و عملی تعامل و همراهی سازنده مجموعه مدیریت محلی با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در نیل به توسعه پایدار و متوازن ایران اسلامی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پایان این پیام اذعان داشت: اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بر همه خادمان ملت در حوزه شهر و روستا امیدوارم به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده‌تر و با تجربه‌تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم مسئلت می‌نمایم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=69350
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن