مناطق آزاد-گردشگری

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «افشار فتح اللهی» به عنوان « سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم » منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حکم آورده است؛

جناب آقاي افشار فتح‌اللهی

با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم» منصوب می‌شوید.
با عنایت به شعار سال؛ نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.
امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش موثر و سازنده‌ای ایفا نمایید.

گفتنی است؛ «افشار فتح اللهی» دارای مدرک دکتری روابط بین الملل است.
از مهمترین سوابق کاری فتح الهی می توان به، جانشین وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید، معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صمت، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت، رئیس هیات مدیره پالایشگاه آناهیتا، جانشین معاونت سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء(ص)، قائم مقام مدیرعامل گروه فراب و عضو ستاد فولاد کشور اشاره کرد.
وی همچنین معاونت صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، جانشین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، همچنین معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی، مسئول طرح رونق تولید استان تهران و رئیس کارگروه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
پیش از «افشار فتح اللهی»، «علی درویش پور» مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78600
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن