گزارش

حمایت از واحدهای فعال و دانش محور اولویت اصلی وزارت صمت

رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در سفر استانی (خود روز چهارشنبه ۲۱  مهر ماه) به استان فارس به اتفاق تیم اجرایی طرح آمایش وزارت صمت ،مدیران صنعتی وروسای  تشکلهای بخش خصوصی بمنظور بررسی میزان توانمندیها ، ظرفیت  ها، پیشرفت فیزیکی و مشکلات برخی از  طرح ها و واحدهای تولیدی ، صنعتی از جمله طرح کاعذ سازی زاگرس تولید کننده انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر ، در شهرستان زرقان ،  شرکت چسب و رزین  پرسیا رزین آبنوس تولیدکننده انواع رزین و فرمالین ، شرکت صنایع و پلاستیک دنیا  تولید کننده شیشه ، بطری و مخازن پلی اتیلن  در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و طرح انتقال پشم شیشه ایران و احداث در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید کرد.
دکتر “احمد تشکینی” در این بازدیدها ضمن گفتگو با مدیران واحدهای صنعتی ، حمایت از واحدهای فعال و دانش محور را اولویت اصلی وزارت صمت ذکر و گفت : سیاست وزارت صمت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود استان ها و همچنین تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در قالب طرح آمایش است.
مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد‌های صنعتی استان  فارس بیان کرد: در قالب طرح آمایش موانع فرا روی راه‌اندازی واحد‌های صنعتی بزرگ مقیاس کشور در استان‌های مختلف برطرف می‌شود.
وی در بازدید از واحد‌های صنعتی افزود: برنامه‌های مدون و عملیاتی دقیقی برای حل مشکلات آن‌ها اجرایی می‌شود که یکی از این مشکلات کمبود نقدینگی و نیاز به دریافت تسهیلات است.
گفتنی است، در این بازدید ها فعالان صنعتی و معدنی استان فارس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که برای آن ها تصمیمات اجرایی و عملیاتی اتخاذ شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=77440
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن