هرمزگان

محکومیت هفتاد و یک میلیارد ریالی برای قاچاقیان در هرمزگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان افزود: پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه محموله قاچاق کالا کشف و گزارش تخلف را به شهرستان بندرلنگه ارسال کرد که شعبه رسیدگی‌کننده با احراز تخلف، حکم به ضبط محموله و پرداخت 28 میلیارد و 557 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ به گفته ممیزی، شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده قاچاق 52 هزار لیتر گازوئیل کشف شده از یک فروند شناور رسیدگی و در نهایت متهم به ضبط محموله و پرداخت 16 میلیارد و 336 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد که جریمه نقدی دریافت شده است.
وی از جریمه 13 میلیارد و 873 میلیون ریالی برای قاچاق گازوئیل خبر داد و گفت: متهم این پرونده به دلیل قاچاق 32 هزار و 700 لیتر گازوئیل توسط پلیس امنیت اقتصادی دستگیر و در تعزیرات حکومتی به ضبط محموله و پرداخت جریمه محکوم شد.
ممیزی اظهار داشت: عامل قاچاق 16 هزار و 117 لیتر گازوئیل از سوی مأموران انتظامی بندرعباس دستگیر و پس از بررسی و احراز تخلف در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرعباس، حکم به ضبط محموله و پرداخت 8 میلیارد و 557 میلیون ریال جزای نقدی صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان اضافه کرد: در پرونده قاچاق دیگری، شعبه رسیدگی‌کننده حکم به پرداخت 6 میلیارد و 754 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط 21 هزار و 500 لیتر گازوئیل را با گزارش دریافتی از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی پایگاه دریابانی قشم صادر کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85634
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن