البرز

فرماندار کرج: فرآیند انتخابات شوراها از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود

فرماندار کرج گفت: فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۱۲ اسفندماه با صدور فرمان وزیر کشور به طور رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، غفور قاسم‌پور در پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات افزود: ثبت نام قطعی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر ۲۰ اسفند و شوراهای روستایی نیز ۱۶ فروردین خواهد بود.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه داوطلبان باید از طریق اپلیکیشن موبایل ثبت نام خود را انجام دهند در نهایت با مراجعه به فرمانداری و چک شدن نهایی مدارک و مشخصات برگه ثبت نام قطعی خود را دریافت خواهند کرد، از این رو برای هر داوطلب پرونده تشکیل می‌شود.

فرماندار کرج در ادامه از تجهیز سایت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی کرج و شهرهای اقماری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل ۶۰۰ داوطلب از مرکز کرج و ۴۰۰ داوطلب نیز از شهرهای اقماری برای ثبت نام قطعی خود به فرمانداری کرج مراجعه داشته باشند که این امر ضرورت پیش بینی تمامی تمهیدات از جمله تکمیل تجهیزات و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را می‌طلبد.

قاسم‌پور افزود: مانور آزمایشی ویژه کاربران فناوری اطلاعات در سایت ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرج به منظور ارزیابی میزان آمادگی آن‌ها برگزار خواهد شد تا احیانا نواقص موجود احصاء شود.

وی همچنین از اختصاص جایگاه ویژه رسانه‌ها در ایام مراجعه داوطلبان به فرمانداری کرج خبر داد و گفت: به دلیل شرایط کرونایی این جایگاه در فضای باز پیش بینی خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه از روسای کمیته‌ها خواست تا کتاب قانون انتخابات را با آخرین اصلاحات آن مرور کنند.

قاسم‌پور بیان کرد: نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی، کاربران باید آموزش‌های لازم را از پیش دیده باشند.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراحل برگزاری انتخابات امری ضروری است و در تبلیغات محیطی نیز باید به آن توجه شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63718
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن