دسته‌بندی نشده

فرماندار رشت: مردم باید در زمینه سلامت خویش، احساس امنیت کنند

فرماندار رشت ضمن تبریک هفته سلامت تاکید کرد: مردم باید در زمینه سلامت خویش، احساس امنیت کنند.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح اللهی در نشست با مدیر بیمه سلامت شهرستان رشت که به مناسبت هفته سلامت در دفتر کار وی برگزار شد، با بیان اینکه سلامت عنصری است که بر تمامی فرآیندهای جاری و کاری در جامعه تاثیرگذار است، اظهار داشت: زیرساخت هر گونه برنامه ریزی جهت خدمت و توسعه کشور و هر گونه تحولات اقتصادی به تضمین سلامت جامعه وابسته است.

وی در ادامه افزود: شیوع بیماری کرونا به مثابه تلنگری بود تا قدردان نعمت سلامتی باشیم که از جانب پروردگار به ما اهدا شده است.

مقام عالی دولت در مرکز استان، ایجاد احساس امنیت روانی در خصوص تامین سلامت را مهم تر از عنصر سلامت دانست و تصریح کرد: نگرانی ناشی از عدم وجود ساختارهایی برای تامین سلامت در جامعه، می تواند سبب بروز دل نگرانی و تشویش در افراد جامعه شود.

فرماندار رشت، بیمه را به مانند چتر حمایتی برای تامین آرامش روحی خانواده ها خواند و در ادامه گفت: وجود بیمه و تعمیم آن به یکایک افراد جامعه، باعث کاهش دغدغه و نگرانی در خانواده ها می شود، به خصوص برای اقشار کم درآمد جامعه که خوشبختانه از سوی دولت محترم تصمیم های خوبی در حیطه درمانی، اتخاذ شد.

مهندس فتح اللهی مقوله تامین بهداشت در جامعه را متاثر از شرایط اقتصادی و تحریم های حاکم از سوی ابرقدرت ها دانست و اظهار داشت: وجود الگوی غذایی و رفتاری مناسب جهت تفکیک در مصرف انواع مواد غذایی مضر و مفید و همچنین پرهیز از مصرف مواد دخانی و مخدر می تواند در این شرایط بر تامین سلامت یکایک افراد جامعه تاثیرگذار باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52181
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن