گیلان

فرماندار رشت: بیمه سلامت در بخش درمان دغدغه‌های مردم را کاهش داد

فرماندار رشت گفت: بیمه سلامت در بخش درمان با توجه به هزینه‌های بالا، دغدغه‌های مردم را کاهش داده است که با حمایت دولت در این بخش نگرانی‌های کمتری خواهیم داشت.

به گزارش تفاهم آنلاین، علی فتح الهی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان رشت اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و هزینه‌های زیادی که این بیماری به مردم وارد کرده بیمه سلامت می‌تواند با حمایت بیشتر از مردم و تحت پوشش قرار دادن خدمات بیمه‌ای آرامش را در خانواده‌ها و جامعه ایجاد کند و ارائه این خدمات به همراه پاسخگویی مناسب و احترام به ارباب‌رجوع بسیار ارزشمند است که بیمه سلامت رشت با رضایتمندی بالا در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت بیمه سلامت در راستای دولت الکترونیک و اجرای طرح بزرگ نسخه‌نویسی الکترونیک، کار بسیار ارزشمندی است که موجب رضایتمندی بیشتر می‌شود.

فرماندار رشت بیان کرد: با توجه به اینکه حدود پنجاه درصد مردم در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند ارائه خدمات مطلوب به صورت الکترونیکی می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از مهدی میرزازاده تقدیر و سید علی طبائی به عنوان سرپرست جدید بیمه سلامت شهرستان رشت معرفی شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56751
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن