گزارش

نماینده مردم  سرخس، فریمان، احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: ضرورت حمایت از رویکردهای تحولی وزیر صمت

نماینده مردم سرخس، فریمان، احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسلط وزیر صمت بر امور وزارتخانه با وجود فراز و نشیب های موجود در ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در فضای مجلس نسبت به تبیین رویکرد تحولی، عملکرد و حجم موضوعات موجود در بخش های مختلف وزارت صمت برای همکاران عزیز نماینده همراهی داشته باشیم و روند رو به رشد و مثبت این وزارتخانه را تقویت نماییم.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ احسان قاضی‌زاده با اشاره به گستردگی فعالیت ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش های مختلف و نقش بی بدیل آن در سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی کشور، تصریح کرد: نگاه و رویکرد تحولی در وزارت صمت به فرصت مناسب و کافی جهت تحقق اهداف و پیش‌بینی‌های مبتنی بر برنامه‌ریزی‌های وزیر صمت نیاز دارد.

وی افزود: نوع نگاه، تفکر و رویکرد تحولی وزیر می‌تواند اثرات مثبت فراوانی را در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری ایجاد نماید و انتظار حل تمامی مشکلات و دریافت نتایج عمیق در یک برهه زمانی کوتاه توقع درست و به جایی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسلط وزیر صمت بر امور وزارتخانه با وجود فراز و نشیب های موجود در ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است که بخصوص در فضای مجلس نسبت به تبیین عملکرد و حجم موضوعات موجود در بخش های مختلف وزارت صمت برای همکاران عزیز نماینده همراهی داشته باشیم و روند رو به رشد و مثبت این وزارتخانه را تقویت نماییم.

قاضی‌زاده با بیان اینکه کشور در شرایط خاص منطقه‌ای و جهانی قرار دارد، اظهار داشت: افزایش حجم تجارت خارجی کشور در کنار شرایط جدید منطقه‌ای و بین‌المللی، تقویت اقدامات انجام شده و برنامه ریزی برای استفاده بیشتر از فرصت های ایجاد شده برای تجار و بازرگانان را نیازمند است.

وی با ارزیابی مثبت از عملکرد سازمان توسعه تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در افزایش تعاملات و مراودات تجاری کشور به ویژه با همسایگان، ادامه داد: تسهیل امر صادرات، پایش و تنقیح قوانین مرتبط، تقویت عملکرد رایزنان بازرگانی و بهره گیری از فعالان اقتصادی و تجاری مجرب، تقویت و تثبیت رویکرد تحولی این بخش را به دنبال دارد.

نماینده مردم سرخس، فریمان، احمد آباد و رضویه در مجلس با اشاره به برنامه‌های توسعه اکتشافی و صنایع معدنی در مناطق مختلف کشور، تکمیل پروژه انتقال آب خلیج فارس به شرق و فلات مرکزی کشور را در جهت تحقق هر چه سریعتر این برنامه ها بسیار موثر دانست.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان با تاکید بر مسیر روشن وزارت صمت در جهت تحقق اهداف تحولی بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری، گفت: تدوین و اجرای طرح آمایش وزارت صمت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تحولی این وزارتخانه است که می‌تواند با بهره گیری صحیح از منابع و توزیع متوازن و عدالت محور، آثار مشهود و ملموس گسترده‌ای را در سراسر کشور از خود به جای بگذارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83867
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن