گزارش

دانلود فیلم های واکین فینیکس

واکین فینیکس Joaquin Phoenix متولد 1974 کشور امریکا است. او موفق شد برنده یک جایزه اسکار، یک جایزه آکادمی فیلم بریتانیا، یک جایزه گرمی و دو جایزه گلدن گلوب شود. واکین فینیکس اولین بار رشته بازیگری را در کنار برادر و خواهرش اجرا کرد و در فیلم کمپ فضایی هنرمندی کرد. واکین در فیلم گلادیاتور در نقش کومودوس به کارگردانی ریدلی اسکات برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد و در ادامه کاندیدای اسکار برای او بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در پی داشت. همچنین در فیلم سر به راه باش در نقش جان کش، فیلم استاد در نقش سرباز سخت کوش موفق به دریافت کاندید اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را در فیلم تو هرگز واقعاً اینجا نبودی را اذان خود کرد. در سال ۲۰۱۹، نقش کاراکتر جوکر در فیلم جوکر را بازی کرد که با استقبال منتقدان همراه بود و باعث شد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای اولین بار به دست آورد. او برای بازی در این نقش، برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شده‌ است. از اثار او می توان نشانه‌ها (۲۰۰۲) و روستا (۲۰۰۴)، فیلم درام تاریخی هتل رواندا (۲۰۰۴)، فیلم عاشقانه او (۲۰۱۳) و فیلم جنایی کمدی خباثت ذاتی (۲۰۱۴) را نام برد. فینیکس علاوه بر تهیه کنندگی فیلم و برنامه‌ های تلویزیونی، کارگردان موزیک ویدیو نیز هست. او برای ضبط موسیقی متن فیلم سر به راه باش برنده جایزه گرمی برای بهترین موسیقی متن تلفیقی برای رسانه‌های ویژوال شد. او در شهر سان خوآن پایتخت پورتوریکو در خانواده آمریکایی متولد شد و فرزند پنجم خانواده است. در سایت نیکی دیلی میتوانید به دانلود فیلم های واکین فینیکس بپردازید.

معرفی فیلم های واکین فینیکس

1- جوکر

فیلم خارجی جوکر Joker 2019 به کارگردانی تاد فیلیپس محصول 2019 کشور امریکا است و ژانری جنایی، هیجانی و درام دارد. نویسندگی این فیلم جنایی را تاد فیلیپس اسکات سیلور باب کین بر عهده دارند. جوکر نخستین نمایش خود را در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم ونیز تجربه کرد و برنده شیر طلایی بهترین فیلم شد. جوکر در زمینه فیلم‌ نامه، کارگردانی و اجرای فینیکس مورد ستایش قرار گرفت. فیلم ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که بودجه ساخت آن ۵۵ میلیون دلار است که آن را به ۴۴امین فیلم پرفروش تاریخ سینما، هفتمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ و پرفروش‌ ترین فیلم درجه آر تاریخ سینما تبدیل می‌کند. جوکر همچنین پرفروش‌ ترین فیلم کارنامه فیلیپس و فینیکس و تنها فیلم تاریخ سینما با درجه نمایشی آر است که توانسته به فروش میلیاردی برسد. هنرمندی چون خواکین فینیکس، رابرت دنیرو، زازی بیتز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : آرتور فلک به عنوان یک دلقک کار می کند و یک استندآپ کمیک مشتاق است. او مشکلات روانی دارد که بخشی از آن شامل خنده های غیرقابل کنترل است. روزگار سختی است و به دلیل مسائل و شغلی که آرتور دارد، حتی بدتر از بقیه دوران می‌گذرد. با گذشت زمان، این مسائل بر او تأثیر می گذارد، اعمالش را شکل می دهد، و باعث می شود که در نهایت شخصیتی را که بیشتر به عنوان … جوکر شناخته می شود، به خود بگیرد.

2- زود باش زود باش

فیلم خارجی زود باش زود باش C’mon C’mon 2021 به کارگردانی مایک میلز محصول 2021 کشور امریکا است و ژانری کمدی، هیجانی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را مایک میلز بر عهده دارند. توسط دو شرکت A24 و Be Funny When You Can تولید و پخش شد. همچنین این فیلم که به صورت سیاه و سفید و با بودجه 8.3 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 2 سپتامبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌ المللی فیلم Telluride Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 19 نوامبر توسط A24 در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد و در نهایت در 26 نوامبر نیز توسط VVS Films در کشور کانادا منتشر گردید؛ فیلم زود باش زود باش پس از پخش با نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه واکین فینیکس، فیلمنامه جذاب و همچنین نحوه کارگردانی را مورد ستایش قرار دادند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 7 جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده و نامزد دریافت 27 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد با بازی واکین فینیکس اشاره کرد؛ هنرمندی چون واکین فینیکس، گبی هافمن، وودی نورمن، مالی وبستر، اسکوت مک‌نری، دبورا استرانگ در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : جانی یک روزنامه‌نگار رادیویی دارای رشد عاطفی و نرم‌افزار است که به کشور سفر می‌کند و با بچه‌های مختلف درباره افکارشان درباره جهان و آینده‌شان مصاحبه می‌کند. سپس جانی با مراقبت از برادرزاده جوانش جسی زین شد. جسی دیدگاه جدیدی به ارمغان می آورد و در حالی که از ایالتی به ایالت دیگر سفر می کنند، به طور موثر جدول احساسی جانی را تغییر می دهد. دانلود فیلم زود باش زود باش بسیار پیشنهاد می گردد.

3- مرشد

فیلم خارجی مرشد The Master 2012 به کارگردانی پل توماس اندرسون محصول 2012 کشور امریکا است و ژانری کمدی، هیجانی و درام دارد. نویسندگی این فیلم را پل توماس اندرسون بر عهده دارند. هنرمندی چون فیلیپ سیمور هافمن خواکین فینیکس امی آدامز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.!! داستان فیلم : فردی کول پس از اخراج از نیروی دریایی ایالات متحده پس از جنگ جهانی دوم، تا حدودی به دلیل تجارب جنگی خود در مناطق استوایی، در سازگاری با زندگی غیرنظامی با مشکلاتی مواجه است. او دارای خلق و خوی خشن است. او وسواس جنسی دارد، به همین دلیل است که نمی تواند و نمی تواند به دوست دختر نوجوانش، دوریس سولستاد، متعهد شود. و او یک الکلی است و عمدتاً معجون هایی را می نوشد که خودش با مواد خطرناک درست می کند. ترکیب این عوامل است که منجر به اخراج او از یک شغل پس از دیگری می شود، از عکاس پرتره فروشگاهی گرفته تا کلم برداری. او در یک شب در سال 1950 در حالی که مست بود سرگردان بود، به طور تصادفی با قایق تفریحی مورد استفاده لنکستر و پگی داد، قایق تفریحی که دخترشان الیزابت با آن ازدواج خواهد کرد، برخورد کرد. لنکستر با احساس ارتباط با غریبه، فردی را دعوت می کند تا در کشتی بماند و کار کند. علاوه بر آن کار، لنکستر او را به فرقه خود، به نام علت، تلقین می‌کند، که مدعی انجام کارهای متفاوتی مانند درمان بیماری‌های جدی و ایجاد صلح جهانی است. پگی، الیزابت و همسر الیزابت، کلارک، همگی از آموزه های لنکستر حمایت می کنند. تنها کسی از خانواده داد که این کار را نمی کند، پسر لنکستر و پگی، وال داد است، که معتقد است پدرش فقط در حال ساختن همه چیز است. فردی که از نظر روانی گم شده است طعمه ای آسان است، کسی که به دنبال چیزی یا کسی است که او را به هواپیمای بالاتر راهنمایی کند. اما وقتی فردی با خانواده داد سفر می‌کند و آنها انجیل را می‌فرستند، اگر فردی نتواند یا نتواند چیزی را که در زندگی برای زنده ماندن از نظر عاطفی نیاز دارد، پیدا کند، ممکن است او و دادها با یکدیگر در تضاد باشند.

در دسته بندی دانلود فیلم خارجی رسانه نیکی دیلی فیلم های جدیدی برحسب آرشیو بازیگران برای دانلود در دسترس قرار دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83862
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن