ورزشی

ضرر سنگین تیم های لیگ جزیره حتی با وجود ادامه فصل

به گزارش تفاهم آنلاین و به نقل از تلگراف‌، باشگاه های لیگ برتر انگلیس حتی اگر فصل را تمام کنند بیش از ۳۰۰ میلیون پوند از دست می دهند تیم ها مجبور هستند این مبلغ را به اسپانسرها بازگردانند ، زیرا به دلیل بیماری همه گیر کرونا ، آنها برای پخش بازی ها شرایط قرارداد را نقض کردند

به گفته این منبع ، تیم ها باید از ۳۰۰ میلیون پوند تا ۳۵۰ میلیون پوند (۴۳۴ میلیون دلار) به اسپانسرها برگردند ، زیرا آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا ، شرایط قرارداد را برای نمایش بازی ها نقض کردند. به ویژه ، آنها نتوانستند مهلت های لازم برای نشان دادن بازیها را رعایت کنند.

اگر فصل پخش به اتمام نرسد، باید باشگاه ها حدود ۸۰۰ میلیون پوند (۹۹۰ میلیون دلار) برگردانند که رقمی بسیار سنگین خواهد بود و به همین خاطر تیم ها مصمم به ادامه رقابت های فصل جاری هستند.

رقابت های قهرمانی لیگ برتر انگلیس در ماه مارس به دلیل بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمد ، ۹۲ بازی باقی مانده از این مسابقات به طور نامحدود به تعویق افتاد. بعداً ، باشگاه های لیگ جلساتی برگزار کردند که در آن موافقت کردند در صورت دریافت مجوز از دولت ، رقابت ها را تمام کنند. پیش از این گزارش شده بود که این مسابقات می تواند از ۱۲ ژوئن از سر گرفته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=24842
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن