یادداشت

شیرگازی سیم ایتالیا|شیرگازی سارا|نوارتفلون دنا

چکیده : فروش انواع شیرگازی سارا وشیرگازی سیم ایتالیاوانواع نوارتفلون دنا دررنگ های مختلف

تاسیسات زیادی در ساخت و ساز به کار برده می شوند، که شیر گازی و نوار تفلون از دسته مهم ترین آن ها می باشند. برندهای معتبر زیادی در سطح کشور مشغول به فعالیت اند که به تولید انواع تجهیزات مهم ساختمانی می پردازند. بهتر است که در ادامه با این محصولات آشنا شوید.

شیر گازی سیم ایتالیا

شرکت سیم ایتالیا از برندهایی است که به تولید شیرالات گازی صنعتی از متریال برنجی مرغوب پرداخته است. در واقع این شرکت قصد داشته تا با ارائه بهترین کیفیت، به تامین نیاز صنایع مختلف بپردازد و رضایت مشتریان را به دست آورد. این شرکت با تولید محصولات اورجینال، شیرآلات برنجی پر مصرف را وارد بازار کرد و قیمت مقرون به صرفه ای را برای آن ها قرار داد.

این برند در سال 1957 فعالیت خود را در عرصه تولید انواع شیرآلات پر مصرف از جمله شیر گازی سیم ایتالیا آغاز کرد، و توانست به موفقیت های چشم گیری روبرو شود. به این ترتیب می توانید انواع سایزبندی های شیر گازی برنجی سیم ایتالیا را از نمایندگی های معتبر این برند تهیه و خریداری کنید. این شیرالات به گونه ای ساخته شده اند که می توانند به راحتی فشار کاری 50 بار را تحمل کرده و در مقابل دمای 20- تا 150 درجه سانتی گراد مقاومت کنند.

این شرکت طبق استاندارد EN 12266-1 – ISO 9001 به طراحی و تولید انواع شیر گازی پرداخته، و کیفیت درجه یکی را در ساخت آن ها پیاده کرده است. بنابراین در انواع شبکه های توزیع نفت و گاز، بنزین، گازوئیل، هیدروکربن ها، سیستم ها لوله کشی گاز صنعتی و تجاری و …. می توان از این دسته از شیرآلات به صورت گسترده استفاده کرد.

شیر گازی سارا

گروه تولیدی صنعتی سارا از دیگر برندهایی است که به کمک دستگاه های پیشرفته و نیروهای مجرب توانسته بهترین انواع شیرآلات گاز صنعتی را در کیفیت درجه یک طراحی و تولید کند. در واقع این برند با تولید این محصول سعی داشته تا به نیاز کاربران از این محصول در صنایع پاسخ دهد.

شیر گازی صنعتی از دسته پرمصرف ترین ها محسوب می شود، که در این کارخانه در انواع سایزبندی ها طراحی و ساخته شده است. شیر گازی سارا با کیفیت بالا به صورتی ساخته شده است که در برابر مواد خورنده مقاوم است، و دچار آسیب نمی شود. این شیرآلات به دلیل کیفیت بالا در رتبه شیرآلات گازی پرفروش قرار گرفته اند.

شیرگازی سیم ایتالیا

قیمت شیرآلات گازی

اگر به دنبال بهترین انواع شیر گازی صنعتی هستید، بهتر است که ابتدا به برندهای شناخته شده مراجعه کنید. همچنین در زمان خرید می توانید از به روزترین قیمت شیرالات گازی در سایت های مطرح اطلاع کسب کنید. قیمت این محصول با توجه به فاکتورهای مهمی تعیین می گردد، که به نوع برند تولید کننده، متریال ساخت، روش ساخت و موارد این چنینی وابسته است. بنابراین قیمت شیر گازی در برندهای گوناگون متنوع است و قادر به ذکر یک قیمت مشخص شده نخواهیم بود. پس می توانید در زمان نیاز به خرید، برای اطلاع از قیمت با کارشناسان خرید مشورت کنید.

نوار آب بندی چیست؟

البته لازم به ذکر است که نوار تفلون برای انواع اتصالات پلیمری و فلزی استفاده می شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد. پلی تترافلوئورواتیلن مواد اصلی ساخت این محصول به حساب می آید، که در اصل همان ماده ای است که در ساخت ظروف نچسب به کار برده می شود. از این محصول می توان برای آب بندی کردن انواع اتصالات در تجهیزات و لوازم موتورخانه، پروژه های پتروشیمی، اتصالات بخار، ترکیبات نفتی، اسیدها، بازها و … استفاده کرد.

نوار آب بندی یک نوار کم ضخامت است، که در انواع گوناگونی ساخته شده است و دارای کاربرد ویژه ای می باشد. این نوار در انواع پهن و باریک موجود و قابل تهیه کردن می باشد. لازم به ذکر است که نوار تفلون به صورتی طراحی و تولید شده است که از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. به همین منظور در اثر کشیدگی پاره نمی شود. این محصول مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و دما و فشار بالا دارد و باعث بروز مشکل نخواهد شد.

نوار تفلون دنا

از مهمترین تجهیزاتی که در تاسیسات ساختمانی بسیار به کار برده می شود، و همه افراد به وضوح با آن آشنایی کاملی دارند؛ نوار تفلون است. نوار تفلون توسط برندهای زیادی به تولید و عرضه می رسد، که می توان به دنا اشاره کرد. شرکت دنا به تولید مطمئن ترین و تمیزترین انواع نوار تفلون می پردازد و آن ها را با بالاترین تخفیف در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شرکت دنا از تولید کنندگان مطرح و نامداری است که دارای استاندارد ملی از سازمان رسمی استاندارد می باشد، و با کیفیت ترین انواع نوار تفلون را روانه بازار می کند. در واقع چیزی که باعث محبوب شدن این نوار تفلون شده است، کیفیت درجه یک آن است که باعث متمایز کردن آن از سایر برندها می شود. نوار تفلون دنا به صورتی در این برند ساخته شده است که می تواند دمای 190- تا 300 درجه را تحمل کند.

انواع نوارهای آب بندی دنا از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در این شرکت تولید شده اند، و در سراسر کشور به فروش می رسند. لازم به ذکر است که به راحتی می توانید از قیمت روز این محصول در نمایندگی های مطرح دنا اطلاع کسب کنید. دنا این محصول را در ضخامت های 70 تا 100 میکرون و به طول 5 تا 10 سانتی متر در بسته بندی های 500 تا 600 عددی عرضه می کند.

همچنین می توانید جعبه های 10 عددی نوار تفلون دنا را از نمایندگی های این برند تهیه کنید. دنا به تولید این محصول با کیفیت درجه یک پرداخته است، به صورتی که سال های سال عمر کرده و دچار آسیب نمی شود. از مهمترین محصولات دنا، می توان به نوار تفلون زرد، سبز، سفید، آبی، صورتی و مایع اشاره کرد. جالب است بدانید که تفاوتی بین رنگ بندی های نوار تفلون وجود ندارد، و این برند تنها به دلیل درجه کیفی محصولات خود به تولید این محصول در رنگ بندی های متنوع پرداخته است.

آب بندی اتصالات گالوانیزه با نوار تفلون دنا

اولین گزینه ای که باعث پر فروش شدن نوار تفلون دنا می شود، آب بندی کردن اتصالات گالوانیزه می باشد. چرا که مصرف عمده این محصول برای آب بندی لوله کشی های ساختمانی است. پس به راحتی می توان از نوار تفلون دنا برای آب بندی کردن اتصالات گالوانیزه بدون دردسر استفاده کرد. در واقع چیزی که باعث شده نوار تفلون دنا در اولویت خرید مشتریان باشد، کیفیت درجه یک، ماندگاری بالا، انعطاف پذیری عالی و تاثیر چشم گیری است که در آب بندی کردن اتصالات سیستم لوله کشی دارد.

این آب بندی به راحتی با پیچیدن نوار تفلون به دور اتصالات رزوه ای و حدید شده گالوانیزه انجام می شود و می توانید یک آب بندی مطمئن داشته باشید که خیال شما را راحت می کند. برای آب بندی این اتصالات، می توانید نوار تفلون دنا را به صورت عمده از نمایندگی های دنا با خیال آسوده تهیه کنید. دنا برای جلب رضایت مشتری، بهترین انواع نوار تفلون را در بازارهای عرضه و فروش قرار داده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=90751
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن