گیلان

بهره‌مندی 75 هزار مشترک از خدمات اداره گاز شهرستان لنگرود

رئیس اداره گاز شهرستان لنگرود گفت: هم‌اكنون اداره گاز شهرستان لنگرود با برخورداری از  1000 كیلومتر شبكه گاز و 37500 انشعاب، به بیش از 75000 مشترک خدمت می‌رساند.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس احسان شهابی به اجرای 37 کیلومتر شبکه و نصب بالغ بر 1400 انشعاب گاز طی یک سال و نیم گذشته در شهرستان لنگرود اشاره کرد و افزود: با تحقق این مهم، بیش از 3600 مشترک جدید در این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی درخصوص اقدامات مهم صورت گرفته در آن اداره در یک سال و نیم گذشته اظهار داشت: در این اداره اقدامات مهمی همچون اورهال کلیه ایستگاه‌های تقلیل فشار، سرویس و تعمیر تمامی دستگاه‌های بودارکننده و هیترها و تعمیرات ساختمان اداری جهت افزایش رضایتمندی مشترکین صورت گرفته است.

رئیس اداره گاز شهرستان لنگرود همچنین تجهیز و هوشمند سازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، رنگ آمیزی کلیه خرپاها، ایستگاه‌ها و دریچه‌های شیرهای فولادی و پلی اتیلن و رفع نشتی‌های مهم زیرزمینی و فوقانی تاسیسات را از دیگر اقدامات مهم آن اداره در یک سال و نیم گذشته عنوان نمود.

مهندس شهابی در خصوص پیمان‌های فعال در اداره گاز لنگرود گفت: در این شهرستان مجموعا 8 پیمان در زمینه‌های اجرای حفرات خالی، نصب انشعابات پراکنده، تعمیرات، خدمات امدادگران، گازبانی، خدمات اداری و خودروهای استیجاری مشغول به فعالیت می‌باشند که به صورت مستمر مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی در خصوص روند مدیریت بودجه و بررسی نیازهای عملیاتی آن اداره عنوان کرد: کارشناسان این اداره با بررسی نیازهای شهرستان لنگرود در زمینه احداث شبکه و نصب انشعاب، پیشنهادات خود را به صورت کمی و کیفی به امور مالی استان ارسال می‌نماید و فرآیند تعیین بودجه طی جلسه مشترک کارشناسان امور مالی استان و شهرستان تهیه و ابلاغ می‌گردد.

رئیس اداره گاز شهرستان لنگرود در خصوص تجهیز و آماده نگه داشتن واحدهای بهره برداری و امداد اظهار داشت: مسئولین این واحدها با بازدیدهای روزانه و سرکشی مداوم از پرسنل و تجهیزات برای مقابله با بحران‌های احتمالی آمادگی کامل دارند.

مهندس شهابی همچنین از اجرای مانورهای مختلف برای حفظ آمادگی کارکنان مطابق برنامه ریزی واحد HSE خبر داد و گفت: در این مانورها سناریوهای  حوادث غیرمترقبه، قطع گاز، رانش زمین و نشتی‌های زیرزمینی اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز پیام و اتفاقات متمرکز در مرکز استان بیان کرد: مرکز پیام (194) بصورت یکپارچه و شبانه روزی در سطح استان کلیه درخواست‌های مشترکین گاز را دریافت و به امدادگران و گازبانان شهرهای مربوطه منعکس می‌کند و نیروهای حاضر در منطقه در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

رئیس اداره گاز لنگرود در خصوص نظارت بر عملکرد پیمانکاران گفت: با توجه به نوع پیمان‌ها، نظارت بر آن‌ها متفاوت می‌باشد بعنوان مثال پیمانهایی که توسط واحد مهندسی و اجرا ابلاغ می‌شوند با نظارت شرکت مشاور و پیمانهای اجرای حفرات خالی، نصب انشعاب و تعمیرات توسط همکاران اداره گاز لنگرود بصورت مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مهندس شهابی در خاتمه در خصوص توجه آن اداره به مقوله آموزش کارکنان بیان کرد: برای کلیه پرسنل تعمیراتی، امدادگران و گازبانان کلاس‌های مرتبط با شرح وظایف بصورت مستمر توسط کارشناسان برگزار می‌گردد و همچنین واحد آموزش نیز در راستای شرح وظایف پرسنل کلاس‌های دوره ای متناسب با شغل آنان برگزار می‌کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54939
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن