اجتماعی

سازمان‌های مدیریت پسماند و آتش‌نشانی، عهده دار ضدعفونی حوزه‌های کنکور تهران 

سازمان‌های مدیریت پسماند و آتش‌نشانی با ۲۰۰ تیم مشترک، عهده دار ضدعفونی حوزه‌های کنکور تهران شدند.

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا وظایف مختلف و سنگینی همچون ساماندهی پسماندهای بیمارستانی، جمع‌آوری و دفن چندبرابری زباله‌ها و ضدعفونی معابر را علاوه بر وظایف ذاتی خود برعهده گرفته است و تازه‌ترین مورد از این مسوولیت‌ها ضدعفونی حوزه‌های برگزاری کنکور است.

صدرالدین علیپور با اشاره به اینکه بر اساس موافقت شهردار تهران، سازمان آتش‌نشانی نیز در این زمینه همکاری می‌کند، بیان کرد: عملیات ضدعفونی طی روزهای آینده به اجرا گذاشته می‌شود تا داوطلبان با نگرانی کمتری در کنکور حضور پیدا کنند.

گفتنی است؛ امسال حوزه‌های کنکور سراسری به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نسبت به گذشته افزایش یافته و از ۵۱۸ به ۷۷۳ حوزه رسیده است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و بیانیه مشترک وزیر بهداشت، درمان و آموزش عالی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آزمون سراسری امسال در روزهای ۲۹ مرداد تا اول شهریور با رقابت یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب برگزار می‌شود و رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های مصوب وزارت بهداشت در برگزاری این آزمون اجباری است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40894
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن