گزارش

رینوپلاستی چیست و چقدر هزینه دارد؟

رینوپلاستی همان عمل بینی است که امروزه طرفداران زیادی حتی در میان افراد معروف دارد. داوطلبان عمل بینی عموماً افرادی هستند که مایلند با تغییر فرم بینی خود، جذابیتشان را افزایش دهند. اما برخلاف عادی بودن این جراحی در میان افراد جامعه، رینوپلاستی بسیار حساس است و حتماً باید تحت نظر متخصص جراحی پلاستیک یا گوش و حلق و بینی با تجربه انجام شود. همچنین بسیاری از افراد این سوال را مطرح می‌کنند که آیا کاندیدای مناسبی برای جراحی زیبایی بینی هستند و می‌توانند نتایج خوبی بگیرند؟

کلینیک زیبایی خانه سفید به عنوان یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی در ایران، بهترین مرکز برای انجام عمل بینی است؛ چرا که با استفاده ازتجهیزات به روز و خدمات باکیفیت، سعی بر کسب رضایت تمام زیباجویان دارد. در ادامه با کلینیک خانه سفید همراه شوید تا به صورت مفصل به جزئیات مربوط به این جراحی می‌پردازیم.

منظور از جراحی رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی نوعی عمل جراحی بینی است که با تمایل شخصی بیمار انجام می‌شود و اصلاً یک عمل ضروری نیست؛ بنابراین این عمل جراحی زیبایی به حساب می‌آید. در این موارد بینی فرد تنها از نظر ظاهری ایراد دارد و مشکلات ساختاری کمتر در آن دیده می‌شود. از این رو پزشک می‌تواند با مشورت با زیباجو و بررسی انتظارات او، بهترین روش رینوپلاستی را انتخاب کند و تغییرات دلخواه را در بینی ایجاد نماید.

عمل زیبایی بینی ممکن است همراه سایر عمل‌های جراحی بینی انجام شود؛ یعنی ممکن است همراه با درمان پولیپ بینی یا انحراف تیغه بینی، عمل رینوپلاستی نیز انجام شده و فرم دلخواه بینی توسط جراح ایجاد شود. بنابراین اگرچه رینوپلاستی تنها با اهداف زیبایی انجام می‌شود؛ اما ممکن است جزئی از جراحی بینی درمانی باشد. جراحی بینی به دو روش باز و بسته انجام می‌گیرد که با توجه به نیاز متقاضی روش مناسب اتخاذ می‌شود.

انواع رینوپلاستی

معمولاً زمانی که برای جراحی زیبایی بینی به پزشک متخصص مراجعه می‌کنید، پزشک در مورد نوع بینی که می‌خواهید با شما مشورت می‌کند. انواع رینوپلاستی بر اساس نتیجه شامل:

  • رینوپلاستی طبیعی : یکی از پرطرفدارترین انواع عمل بینی، عمل بینی طبیعی است که برای هر دو نوع بینی گوشتی و استخوانی مناسب است. این نوع جراحی اگرچه به طور خاص تکنیک خاصی ندارد، اما زمانی که تغییرات ناشی از عمل محدود به حالت طبیعی بینی باشد، به کار برده می‌شود. این جراحی برای افرادی که متمایل‌اند با رفع نقص‌های بینی‌شان، همچنان چهره طبیعی یا نچرال داشته باشند مناسب است.
  • رینوپلاستی فانتزی : عمل رینوپلاستی فانتزی نوعی از جراحی بینی است که در آن پزشک تغییرات گسترده‌ای را در بینی زیباجو ایجاد می‌کند. این عمل با نام عمل بینی عروسکی نیز شناخته می‌شود و هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. افرادی که مایل‌اند بعد از جراحی بینی‌های بسیار کوچکی داشته باشند اغلب از این نوع جراحی استفاده می‌کنند. شایسته ذکر است که این عمل بیشتر برای بینی استخوانی کاربرد دارد.

عمل بینی فانتزی کمی با سلیقه جمعی متفاوت است اما افرادی که مایل‌اند بیشتر عمل بینی‌شان مشخص باشد از این روش بهره می‌برند.

  • عمل بینی نیمه فانتزی : یکی دیگر از روش‌های محبوب رینوپلاستی، جراحی نیمه فانتزی است که به طور کامل فانتزی نیست. این عمل اندازه بینی را تا حد مطلوب کاهش می‌دهد اما فرم آن را شبیه بینی طبیعی تغییر می‌دهد و نوک آن خیلی بالا نخواهد بود. این جراحی برای تمام متقاضیان ممکن است اما حساسیت بالایی دارد؛ بنابراین باید توسط بهترین جراحان متخصص انجام شود.

هزینه عمل بینی

یکی از اصلی‌ترین سوالات زیباجویان در مورد عمل رینوپلاستی، در مورد هزینه عمل بینی است. هزینه این عمل تا حد زیادی به دستمزد پزشک و موقعیت جغرافیایی انجام جراحی بستگی دارد. علاوه بر این هزینه‌های جانبی مثل بیهوشی، آزمایشات، داروها، تجهیزات اتاق عمل، مراقبت‌های بعد از عمل و … نیز می‌تواند بر هزینه این جراحی تاثیر بگذارد. در هر صورت باید توجه داشت که قیمت عمل بینی تضمین کننده کیفیت آن نیست و برای پیدا کردن بهترین کلینیک باید به فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت خدمات توجه کنید.

کلینیک تخصصی خانه سفید قادر است با کمترین هزینه ممکن رضایت‌بخش‌ترین عمل رینوپلاستی را برای شما متقاضیان عزیز به ارمغان آورد. برای آشنایی بیشتر با خدمات این کلینیک لطفاً با کارشناسان سایت ارتباط برقرار نمایید.

  • خط ویژه : ۰۲۱۵۴۵۰۳
  • مشاور جراحی زیبایی : ۰۹۰۱۶۵۹۰۱۱۹

چرا برخی افراد به رینوپلاستی احتیاج دارند؟

مشکلات بینی برای تمام افراد یکسان نیستند و ممکن است یک بینی با شکل خاص روی صورت شما متناسب به نظر برسد و در فرد دیگر ناخوشایند باشد. بنابراین زیبایی بینی نسبی است و نمی‌توان تنها با توجه به فرم بینی ایراد گرفت.  معمولاً پزشک متخصص با توجه به عواملی مثل نوک بینی، زاویه و فاصله بین لب و بینی، عرض بینی، پره‌های بینی و … می‌تواند اختلال در زیبایی بینی را تشخیص دهد. بنابراین برای اینکه بفهمید واقعاً به جراحی زیبایی احتیاج دارید، بهتر است نظر پزشک را در نظر بگیرید.

برخی افراد ممکن است به دلیل تصادف و حوادث، ضربه فیزیکی یا برخی بیماری‌ها به رینوپلاستی احتیاج داشته باشند. در اغلب این موارد جراحی درمانی در کنار جراحی زیبایی صورت می‌گیرد. با این وجود اغلب متقاضیان جراحی بینی از میان افرادی هستند که احساس می‌کنند به صورت ژنتیکی در بینی خود مشکل دارند.

علاوه بر این در بینی‌های گوشتی امکان ایجاد تغییرات و مانور کمتر است و زیباجو نباید انتظارات فراتر از توان پزشک داشته باشد. البته با توجه به پیشرفت‌های علم پزشکی و علم جراحان حاذق می‌توان تا حد زیادی فرم و بینی فرد به شکل دلخواه در آورد. با مراجعه به کلینیک خانه سفید می‌توانید از دستیابی به بینی دلخواه اطمینان پیدا کنید.

بهترین سن برای رینوپلاستی

رینوپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی مورد علاقه جوانان است که به منظور ایجاد جذابیت در چهره انجام می‌شود. از آنجایی که افراد بعد از سن رشد احساس می‌کنند بینی بزرگی دارند و به عمل احتیاج دارند، بیشتر متقاضی رینوپلاستی هستند. برخی افراد نیز با افزایش سن احساس می‌کنند که دچار افتادگی بینی شده‌اند و برای جوان شدن ظاهرشان به جراحی زیبایی بینی احتیاج دارند؛ اما در حقیقت بهترین سن برای رینوپلاستی چه زمانی است؟

بهترین سن برای جراحی بینی در هر فرد متفاوت است. از آنجایی که عمل بینی نسبتاً سبک است و عوارض کمی دارد، حتی افراد نوجوان (15 تا 17 ساله) و افراد با تجربه ( بالای 65 سال) نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. البته پزشک ابتدا بررسی می‌کند که فرد سن بلوغ را پشت سر گذاشته و رشد استخوان‌ها کامل شده باشد. گاهی ممکن است با افزایش سن فرد احساس کند بینی‌اش با سایر اجزای صورت هماهنگ شده و نیازی به جراحی ندارد.

بنابراین بعد از سن بلوغ در هر زمانی که بخواهید می‌توانید برای رینوپلاستی اقدام کنید؛ تنها نکته مهم این است که شرایط مناسبی برای جراحی داشته باشید.

مزایای رینوپلاستی

علاوه بر رینوپلاستی، انواعی از روش‌های جراحی و غیر جراحی برای بهبود فرم بینی وجود دارد. با این وجود تنها روشی که قادر به تغییر ساختار کلی و ترمیم کامل بینی است، جراحی زیبایی بینی می‌باشد؛ این جراحی می‌تواند در کنار زیبایی مشکلاتی مثل پولیپ بینی، انحراف تیغه بینی، اختلال تنفسی و سایر ناهنجاری‌های موجود را از بین ببرد.

از طرفی بینی در مرکز چهره قرار گرفته و از نظر علمی مهم‌ترین عضو در زیبایی ظاهری چهره به حساب می‌آید. بنابراین هرگونه اختلال ظاهری در بینی به کاهش اعتماد به نفس و ایجاد نقطه ضعف در فرد منجر می‌شود و ممکن است مشکلات زیادی را به وجود آورد. رینوپلاستی برای افرادی که ایراد واضحی در بینی دارند بسیار پرمزیت بوده و می‌تواند مشکلات چندین ساله آنها را رفع کند.

همچنین با پیشرفت جراحی زیبایی بینی، عوارض و مشکلات آن کاهش یافته و نتایج فوق العاده رضایت بخش‌ترند. پس از جراحی بینی دیگر خبری از افتادگی بینی، صدادار شدن تنفس، مشکلات تنفسی، نامتقارن شدن سوراخ بینی و … نیست. بنابراین در صورتی که به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید با خیال آسوده انتظار بهترین نتیجه را خواهید داشت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87111
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن