کارآفرینی

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: پرداخت وام به کارفرمایان در ازای استخدام مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، از پرداخت وام ۲ میلیارد تومانی به کارفرمایان در ازای استخدام ۴۰ نفر از مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سیدمرتضی بختیاری، ایجاد زمینه اشتغال برای نیازمندان را از رویکردهای اصلی این نهاد عنوان کرد و افزود: اشتغال خانگی مهم‌ترین راهبرد و سیاست کمیته امداد و محور برنامه‌های این نهاد حمایتی به ویژه برای زنان سرپرست خانوار است.

وی با اشاره به اینکه انجام وظایف مادری در کنار تأمین معاش زندگی برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت در اولویت است، افزود: ایجاد اشتغال برای زنان تحت حمایت در خانه و کنار فرزندان یک ضرورت است و اهمیت بالایی دارد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد آمادگی ایجاد اشتغال خانگی کل کشور را دارد، گفت: حمایت از کارفرمایانی که از جامعه هدف برای اشتغال استفاده می‌‌کنند از جمله برنامه‌های حمایتی است و کارفرمایانی که ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را استخدام کنند تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری پویش ملی ایران همدل افزود: این پویش از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. بر همین اساس مقرر شده تا از تاسوعا تا اربعین حسینی ۶ میلیون وعده غذایی میان نیازمندان توزیع شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43437
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن