البرز

دومین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب کرج راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از راه‌اندازی دومین پناهگاه سگ‌های بلاصاحب این کلانشهر خبر داد.  

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد مسیبی به گلایه برخی از شهروندان در خصوص وضعیت سگ‌های بلاصاحب و سرگردان که باعث مزاحمت و ترس آن‌ها شده است، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو پیمانکار با شهرداری کرج برای جمع‌آوری این سگ‌ها همکاری دارند.

وی بیان کرد: هیچ یک از شهرهای اقماری و شهرستان‌های همجوار کرج برای ساماندهی سگ‌های خود پیمانکاری ندارند و بخشی از وظیفه آن‌ها بر دوش کرج افتاده است. علاوه بر این امکانات و تجهیزات شهرداری کرج هم محدود است و فعلاً شرایط افزایش تعداد پیمانکاران را نداریم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه حامیان حیوانات در برخی مواقع مانعی برای ساماندهی این سگ‌ها محسوب می‌شوند، توضیح داد: متاسفانه حامیان حیوانات اغلب اجازه زنده‌گیری و جابه‌جایی این سگ‌ها را نمی‌دهند و همین امر مشکل ساز شده است.

مسیبی در ادامه با اشاره به وضعیت پناهگاه حلقه دره گفت: در حال حاضر ۴۰۰ قلاده سگ در این مرکز نگهداری می‌شود و شرایط همه آن‌ها خوب است.

وی توضیح داد: پیش ازعید عملیات بهسازی این مجموعه به پایان رسیده و هر یک از حامیان حیواناتی که نگران وضعیت سگ‌ها هستند می‌توانند به صورت سرزده از این مرکز بازدید داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: ظرف ۱۰ روز آینده نیز پناهگاه باغستان با ظرفیت حدود ۵۰۰ قلاده سگ به بهره برداری می‌رسد.

مسیبی اظهار داشت: با راه‌اندازی پناهگاه جدید، روند زنده‌گیری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شهر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68907
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن