صنعت-معدن-تجارت

خرید ۵۵۰ واگن حمل بار از سوی چادرملو

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازدید و نشست مشترک مدیران شرکت های بزرگ فولادی و رئیس هیات عامل ایمیدرو با مدیران گروه مپنا و شرکت واگن پارس ، با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیم و توسعه حمل نقل ریلی در شرکت چادرملو گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با درک ضرورت برخورداری از تجهیزات حمل و نقل ریلی در گام اول با خرید 550 واگن باری برای خرید 10 لوکوموتیو نیز برنامه ریزی کرده است .
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، مهندس طاهر زاده افزود: از مجموع واگنهای خریداری شده تاکنون 350 واگن تحویل گردیده است و مابقی در سالجاری تحویل می گردد.
وی همچنین با بیان اینکه اولویت نخست چادرملو در خریدها، حمایت از تولید ملی است ،گفت : مذاکرات اولیه برای تامین 10 لوکوموتیو دیگر در دست اقدام است .
مدیر عامل چادرملو تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت مجتمع معدن و مجتمع صنعتی چادرملو، استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی علاوه بر کاهش بار ترافیکی جاده ای در شرایط فعلی ، موجب کاهش هزینه ها ی حمل نیز می گردد .
گفتنی است، شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان در اواخرسال 1400 در هلدینگ چادرملو تاسیس گردید و در سال گذشته موفق گردید بیش از 3 میلیون تن کنسانتره در مسیر حدود 220حدود کیلومتری معدن تا مجتمع صنعتی چادرملو را جابجا نماید .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98559
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن