خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:خراسان جنوبی در رتبه دوم امنیت سرمایه گذاری در کشور

 

تفاهم آنلاین-خراسان جنوبی-رضا بهنام: استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از رتبه دوم امنیت در کشور برای سرمایه گذاری برخوردار است.
جواد قناعت در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهدای استان به ویژه شهدای انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی یکی از ستون های اصلی برقراری نظم و امنیت در کشور است.
وی با اشاره به اینکه نقش آفرینی نیروی انتظامی کشور مرهون مردمی بودن آن است، افزود: نیروی انتظامی از جنس مردم است که با تعامل همه جانبه با دستگاه های مختلف کشور ، امنیت مطلوبی را در جامعه برقرار کرده است.
به گفته وی؛ نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان تأثیر گذار، نقش مهمی در افزایش اشتغال در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید داشته است.
استاندار گفت: با شرایطی که نیروی انتظامی در کشور برقرار کرده، مردم در ایجاد امنیت در کشور، مشارکت خوبی دارند.
قناعت با اشاره به نگاه مثبت مردم نسبت به نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی یاری مهربان و مقتدر در کشور می باشد که سبب افزایش مشارکت های اجتماعی شده است.
وی با تأکید بر اینکه عزت و عظمت امروز ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدای انتظامی است، از نقش این حوزه در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری های اجتماعی، سرقت و … گفت.
به گفته وی؛ دولت با همه امکانات خود از نیروی انتطامی کشور پشتیبانی می کند.
استاندار متذکر شد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب ، نیروی انتظامی فعالیت هلی خیلی خوبی داشته و همواره مانند دیگر نیروهای مسلح ، مطیع فرامین فرمانده کل قوا بوده است.
قناعت خاطر نشان کرد: هفته انتظامی فرصتی است تا بخش هایی از مأموریت های گسترده فراجا برای مردم به خوبی اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به حوادث سال گذشته کشور، تأکید کرد: نیروی انتظامی در اعتشاشات سال گذشته با از خود گذشتگی امنیت را در جامعه برقرار کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98553
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن