خراسان جنوبی

 قاچاق کالا یکی از معضلات تولید ملی و مضرات اشتغال در کشور

تفاهم آنلاین-خراسان جنوبی -رضا بهنام:فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: قاچاق کالا یکی از معضلات تولید ملی بوده و از مضرات اشتغال در کشور است که می تواند سلامت جسم و روان مردم عزیز جامعه را دچار مشکل کند.

سرهنگ”حسن شجاعی نسب” در حاشیه مراسم امحاء هزار و 300 تن انواع کالای قاچاق که بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: یکی از ماموریت های ذاتی و تکلیفی پلیس در انتظامی کشور و همچنین استان خراسان جنوبی مقابله و مبارزه جدی با قاچاق کالا می باشد و انشاا… پلیس با تمام توان بتواند خدمات مناسبی را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مقابله با کالای قاچاق بصورت مستمر در دستور کار پلیس بوده؛ تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از 26 طرح مقابله با قاچاق کالا، توزیع و حمل آن در استان خراسان جنوبی به مرحله اجرا در آمده است که در این رابطه بیش از 2 هزار و 630 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در اجرای طرح های مبارزه با کالای قاچاق در یک سال گذشته 3 هزار و 809 نفر که در رابطه با حمل کالای قاچاق فعالیت داشته اند دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

سرهنگ شجاعی نسب در ادامه یادآور شد: در یکسال گذشته 47 هزار و 847 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و همچنین 140 هزار طیور قاچاق در استان خراسان جنوبی کشف گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: در امر مبارزه با قاچاق سوخت در یک سال گذشته بیش از 4 میلیون و 923 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی کشف شده که با تلاش ماموران جان برکف پلیس از خروج این سرمایه ملی از کشور جلوگیری بعمل آمده است.

این مقام ارشدانتظامی در پایان ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه را در یکسال گذشته بالغ بر 252 میلیارد تومان عنوان کرده و تاکید کرد: این مبارزه و مقابله جدی با قاچاقچیان کالا ادامه داشته و این نشان از یک عزم جدی و حرکتی نو در ناامن سازی محیط برای قاچاقچیان و ایجاد یک محیط امن و با آرامش برای مردم عزیز خواهد بود و انشالله برابر قانون و با اقتدار با قاچاقچیان کالا و قانون شکنان برخورد قاطعانه می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98505
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن