گزارش

خدمات نمای ساختمان در ایران و خارج از ایران

خدمات مربوط به نمای ساختمان در خارج از ایران بیشتر معطوف می‌شود به شستشوی شیشه های نمای بیرونی برج ها. اما شاخه های مختلف دیگری نیز دارد مثلاً در صورتی که نما غیر شیشه ای باشد اما قابل شستشو باز هم نماشویی محسوب می‌شود و در خارج از ایران به آن پرداخته می‌گردد.

از دیگر خدماتی که می شود به آن اشاره کرد که در شرکت هایی که در سطح بین المللی خدمات نمای ساختمان را انجام می دهند، می شود به سندبلاست نماهای سنگی و آجری نیز اشاره کرد. عمده خدمات مربوط به نوسازی و تمیز کردن نما در خارج از ایران به اینها معطوف می شود.

خدمات مربوط به نمای‌ساختمان در ایران

در ایران همه فعالیت هایی که در دنیا راجع به خدمات نمای ساختمان مرسوم است اجرا می شود و شرکت های زیادی در آن مشغول به کار هستند. اما یکی از رشته های خدمات نمای ساختمان و سرویس های راپل و اجرای کار با طناب وجود دارد که فقط در ایران دیده می شود و خارج از کشور رواج آنچنانی ندارد آن هم پیچ و رولپلاک سنگ نما است.

معمولاً همه شرکتهایی که خدمات راپل را ارائه می‌دهند در ایران خدمات پیچ رولپلاک نما رانیز ارائه می دهند.

از نمونه های معروف خارجی و قبل از آسیایی خدمات نمای ساختمان می شود به سایت ایندیا مارت اشاره کرد. در نمونه‌های داخلی هم می‌توان به عنوان مثال خدمات راپل سازه لوکس را نام برد که کار پیچ و رولپلاک نما را نیز جزء خدمات خود دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74783
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن