گزارش

کار زیبای بهمن در کناری ارائه محصولات با کیفیت؛ تصویر تیم بسکتبال زنان روی بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن طی روزهای گذشته با تصویر تیم بسکتبال زنان در سراسر شهر دیده می شود که شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید چرا به جای تصویر یکی از محصولات این شرکت و یا خودرو شاهد تصویر یک تیم بسکتبال هستیم.
بیلبوردهای تبلیغاتی گروه بهمن طی روزهای گذشته با تصویر تیم بسکتبال زنان در سراسر شهر دیده می شود که شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید چرا به جای تصویر یکی از محصولات این شرکت و یا خودرو شاهد تصویر یک تیم بسکتبال هستیم. جالب است بدانید که این گروه مسئولیت اجتماعی خود را با حمایت از ورزشکاران به نحو احسن انجام داده است و تیم بسکتبال گروه بهمن به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشوری در میان زنان محسوب می شود.
گروه بهمن از سال 1395 با رویکردی جدید به دنبال پوشش نیازهای بازار حمل و نقل است که حتی تحریم های علیه ایران هم نتوانست مانع حرکت این شرکت شود و در همین راستا از دو خودروی جدید دیگنیتی و فیدلیتی رونمایی کرده است که با استانداردهای روز دنیا برابری می کند و با استقبال عموم مواجه شده است.
خودرو فیدلیتی به عنوان نخستین اس یو وی ساحت داخل با مالکیت پلتفرم شناخته می شود که با امکانات بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لیست آپشن و امکانات این شاسی بلند طولانی بوده و در بازار کشور بی سابقه است.
فیدلیتی (جتور X70) در در لیست ده خودرو SUV پرفروش بازار چین قرار داشته و انتظار می رود در آینده ای نزدیک عنوان پرفروش ترین اس یوی وی بازار خودرو ایران را از آن خود کند. دیگر محصول این شرکت یعنی خودروی دیگنیتی در دوران تحریم معرفی شد که در مقایسه با مدل های موجود در بازار دارای ویژگی های خاص است. دیگنیتی با نمایی جذاب و جوان پسند خود برای علاقه مندان به خودروهای اسپرت گزینه مناسبی تلقی می شود.
علاوه بر این، گروه بهمن از عرضه یک ون باری جدید در سگمنت خودروهای تجاری خبر داده است و به نظر می رسد که 1400 سال پر محصولی برای این شرکت باشد و در کنار افتخار راتی نظیر خودروساز نمونه، بهره ورترین خودروساز، اولین خودروساز سبز، پیشرو بودن در میان شرکتهای برتر، قرار گرفتن درمیان کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور، توسعه ساخت داخل محصولات، سودآوری پایدار، اخذ جوایز و نشان های متعدد ملی در حوزه های تعالی سازمانی، کیفیت، بهره وری، مدیریت دانش و منابع انسانی شاهد موفقیت های بیشتری از این شرکت باشیم.
عرضه خودرو و پوشش نیاز بازار حمل و نقل کشور تنها دغدغه این خودروساز نبوده و حامی تیم بسکتبال بانوان است. طی روزهای گذشته بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت تغییر کرده و شاهد تصویر تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن هستیم . تیم بسکتبال گروه بهمن به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشوری محسوب می شود که در مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان سال 99 جام قهرمانی را بالای سر برد و در کارنامه افتخارات این تیم نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا، مقام نخست سوپر جام و تیم امید باشگاه های تهران و قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به چشم می خورد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72496
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن