بانک-بیمه-بورس

تاکید رشنوادی و مدبری بر گسترش همکاری بیمه‌ای میان سرمد و کمیته امداد

یعقوب رشنوادی در دیدار با معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تجمیع پرتفوهای بیمه‌ای و جذب رشته های مختلف بیمه‌ای کمیته امداد امام خمینی(ره)، می‌تواند اقدام مناسبی برای گسترش همکاری میان دو مجموعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و جمعی از معاونان این شرکت، با نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و درباره گسترش همکاری‌های دو مجموعه گفت‌وگو کردند.

رشنوادی در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات بیمه سرمد به خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تجدید اعتماد کمیته امداد به بیمه سرمد، برای سومین سال پیاپی و خدمت‌رسانی به کارکنان این مجموعه، توفیق بزرگی برای ما است و تلاش همه همکاران ما در بیمه سرمد ارائه خدمات مناسب به این مجموعه است و در دو سال گذشته توانسته‌ایم تا حد زیادی رضایت کارکنان کمیته امداد را جلب کنیم و سربلند باشیم.

وی افزود: شرکت بیمه سرمد به واسطه پشتوانه بزرگی مانند بانک صادرات ایران، ظرفیت‌های زیادی دارد و ما بر روی ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید ویژه‌ای داریم.

مدیر عامل بیمه سرمد با اشاره به همکاری مثبتی که دو مجموعه در سال‌های گذشته داشته‌اند، گفت: طرفین ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارند که تا به حال به طور مطلوب از آنها استفاده نکرده‌اند و باید بتوانیم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های طرفین را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تجمیع پرتفوهای بیمه‌ای و جذب رشته های مختلف بیمه‌ای کمیته امداد، می‌تواند اقدام مناسبی برای گسترش همکاری میان دو مجموعه باشد.

نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ضمن ابراز رضایت از خدمات بیمه سرمد، گفت: خوشبختانه در نظرسنجی‌ها، اکثر کارکنان کمیته امداد از خدمات بیمه سرمد رضایت دارند و ما همواره از قرارداد با بیمه سرمد، به عنوان یک قرارداد خوب یاد می‌کنیم.

وی افزود: انتظاراتی که در این قرارداد از بیمه سرمد داشتیم تا حد زیادی برآورده شده و عملکرد این شرکت مثبت بوده است.

نوراله مدبری همچنین ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بیمه سرمد در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، گفت: قطعا دو مجموعه ظرفیت‌های بالایی دارند که باید از آنها به نفع یکدیگر استفاده شود و برنامه جدی ما هم این است که از ظرفیت‌های بیمه سرمد نهایت بهره را ببریم.

مدبری گفت: همان طور که اولویت ما در همه بخش‌های مختلف بیمه‌ای، رضایتمندی و منافع همکاران است و خدمات باکیفیت خط قرمز ما است، از سوی دیگر، اولویت ما برای همکاری در بخش بیمه نیز، سرمد است و هر جایی که نیاز به خدمات بیمه باشد، اولویت با این شرکت خواهد بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85071
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن