بانک-بیمه-بورس

بیمه تجارت نو پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی

اقتصاد مقاومتی اصطلاحی است که در سال 1389 برای اولین بار توسط مقام معظم رهبری به منظور سامان‌دهی نظام اقتصادی مطرح شد و برآن تاکید شد؛ به گونه ای که  نامگذاری چند سال اخیر را منوط بر اقتصاد در قالب مقاومت با تشویق مردم و تاکید بر مسولین در راستای عملی شدن آن را بیان کردند . به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین،در این بین شرکت بیمه تجارت نو پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی در صنعت بیمه کشوراست و اخیرا هم از مدیرعامل این شرکت بیمه ای ، در گردهمایی سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین ملی در اقتصاد مقاومتی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ما، گردهمایی سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین ملی در اقتصاد مقاومتی با رویکرد معرفی چهره های نامی اقتصاد، در مرکز بین المللی رایزن، برگزار شد. در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران کارآفرین برگزارشد، عملکرد موفقیت آمیز شرکت بیمه تجارت‌ نو با توجه به محدودیت های اقتصادی کشور در شرایط سخت کرونایی کشور، مورد توجه قرارگرفت و از نیما نوراللهی، مدیرعامل جوان و فعال این شرکت  تقدیر به عمل آمد. نکته حائز اهمیت اینکه، این اتفاق مهم در دوران مدیریت نورالهی در این شرکت به بار نشسته است.از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به اشاعه فرهنگ کارآفرینی و تولید و رویکرد این همایش تجلیل از مدیران برتر واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی اشاره کرد . همچنین توسعه کسب و کار در فضای ملی و بین‌المللی، اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها، نقش مهارت ، خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه بازاریابی و فروش به عنوان سایر اهداف، رویکردها و محورهای ارزیابی این اجلاس سراسری محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است از شرکت بیمه تجارت نو درگردهمایی سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین ملی در اقتصاد مقاومتی با رویکرد معرفی چهره های موفق و پیشرو در اقتصاد مقاومتی درحالی تقدیر شد که این شرکت از زمانی که نیما نورالهی سکان هدایت آن را در دست گرفته توانست با ارائه ایده‌های نوآورانه، جدید و خلاق، جایگاه ممتازی را در بین شرکت های بیمه ای به خود اختصاص دهد و امید است در این مسیر گام های موثرتری را بردارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76182
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن