مناطق آزاد-گردشگری

بندر مسافری شهید ذاکری قشم ساماندهی می‌شود

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم گفت: ساختمان‌ها، فضای سبز و تأسیسات بندر مسافری شهید ذاکری، بهسازی و ساماندهی می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، یاسر روزپیکر اظهار داشت: با توجه به قدمت بندر مسافری شهید ذاکری و استفاده مستمر آن، بهسازی و تعمیرات دوره‌ای در افزایش طول عمر اماکن و ایجاد رفاه بیشتر برای مسافران نقش مهمی دارد که به همین دلیل در دستور کار شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رنگ‌آمیزی 2300 مترمربع دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان، نرده‌ها و پانتون‌ها، 400 مترمربع پیورس محل‌های تردد مسافران و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بخشی از این اقدامات بود.

به گفته مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم، ترمیم کانال تأسیساتی میدان ورودی به بندر شهید ذاکری که باعث مسدود شدن ورود و خروج خودروهای سواری به محوطه این بندر شده بود، ارتقا سیستم روشنایی و نورپردازی محوطه، نصب و بازسازی آب‌نمای میدان بندر، ترمیم و رنگ‌آمیزی جدول‌ها و توسعه فضای سبز نیز از فعالیت‌های انجام‌شده در محوطه این بندر مسافری بود.

روزپیکر همچنین از اختصاص فضایی برای تبلیغات محیطی با نصب بیلبوردها باهدف درآمدزایی برای بندر خبر داد و افزود: اختصاص دفتری به هلال‌احمر و تجهیز آن، به‌منظور ساماندهی فضای خدماتی به مسافران، از دیگر اقدامات صورت گرفته در بندر شهید ذاکری می‌باشد.

وی اضافه کرد: بخشی از این بهسازی و ساماندهی نیز، مربوط به ترمیم ایزوگام سقف سالن‌های مسافری و راه‌اندازی و تجهیز پارکینگ مسافری است.

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم در پایان سخنان خود با اشاره به کاهش ورود و خروج مسافر در سال 1399 نسبت به سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید 19 گفت: از ابتدای امسال تا انتهای دی‌ماه، 392 هزار و 606 مسافر از این بندر وارد جزیره شده و 384 هزار و 116 مسافر خارج‌شده‌اند که عمده این مسافران، ساکنان جزیره بوده‌اند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62168
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن