اجتماعی

برنامه اندروید موزیک آنلاین دو نفره با اپلیکیشن دلیسا + دانلود

یکی از جذاب ترین کارهایی که با موبایل میتوانیم انجام بدهیم اینست که بتوانیم با دوست یا شریک عاطفی خودمان از راه دور همزمان به موزیک گوش دادن بپردازیم.

امروز قصد داریم یک اپلیکیشن برای شما معرفی کنیم که با استفاده از میتوانید به صورت دو نفره و به صورت آنلاین با صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستتان یا همسرتان موزیک گوش کنید و کلی از آن لذت ببرید.

اپلیکیشن دلیسا به شما این امکان را میدهد که در یک فضای بسیار راحت و ساده به صورت همزمان موزیک هایی که شما و یا دوستتان به اشتراک میگذارید را گوش کنید.

همزمان گوش کردن آهنگ لذت و احساسات موزیک را چند برابر میکند. اگر طرف مقابلتان همسر شما بایشد باعث عمیق تر شدن ارتباطتان نیز مشود.

نمایش موزیکی که طرف مقابل در حال گوش دادن است:

یکی از بخش های جالب اپلیکیشن دلیسا اینست که به عنوان یک برنامه موبایل موزیک آنلاین به شما موزیکی که طرف مقابلتان در حال گوش دادن است را نمایش میدهد. وقتی وارد برنامه میشوید و میبینید دوستتان که در اپلیکیشن دلیسا به او متصل شده اید در حال گوش دادن به یک موزیک است میتوانید به همان موزیک ملحق بشوید.

یکی از قابلیت های ویژه ی اپ موبایل دلیسا اینست که به هیچ وجه تاخیر  ندارد و شما و طرف مقابلتان در آن واحد به یک لحظه از موزیک گوش میکنید.

اشتراک گذاری خاطرات در اپلیکیشن دلیسا:

یکی دیگر از بخش های اپلیکیشن دلیسا که آن را به عنوان اپلیکیشن محبوب زن و شوهر ها تبدیل کرده است قابلیت به اشتراک گذاری خاطرات دو نفره است. شما میتوانید محتواهای مد نظرتان را در فضای ابری اپلیکیشن دلیسا اپلود کنید.

به طور کلی فضای اپلیکیشن دلیسا یک فضای بکر و جالب و بسیار جدید است که شما میتوانید تجربه ای بسیار متفاوت را با دوست یا شریک عاطفی تان داشته باشید.

اگر شما جزو افراد موزیک باز هستید پس حتما اپلیکیشن دلیسا را نصب کنید و با دوست خودتان هر موزیکی که میخواهید را گوش کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81782
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن