بانک-بیمه-بورس

بخش‌های تولیدی ، صنعتی و خدماتی با تامین مالی زنجیره ای احیا می شود

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین – عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس معتقد است طرح تامین مالی زنجیره‌ای مشکل تولید را رفع و تولید را شکوفا خواهد کرد.
حسین بامیری با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید در کشور با هدف کمک به اقتصاد کشور، گفت: با توجه به اینکه قابلیت های عدیده و مناسبی در حوزه تولید داخل وجود دارد لازم است با حمایت های کافی زمینه ظهور و بروز آن ها فراهم شود.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس حامی طرح هایی که به تولید داخل در جهت رفع نیاز کمک کند خواهد بود، تصریح کرد: طرح تامین مالی زنجیره تولید با هدف کمک به تامین مالی بخش تولید و حذف واسطه ها قطعا به شرط تکمیل تمامی بخش های زنجیره می‌تواند کمک رسان در این حوزه باشد.
وی با تاکید بر اینکه طرح تامین مالی زنجیره می تواند حلقه مفقوده تولید یعنی حمایت مالی از زنجیره را تکمیل و از ایجاد قفل در این حوزه جلوگیری کند، افزود: طرح تامین مالی زنجیره از آن دست طرح هایی است که می‌تواند تولید داخل را در مسیر شکوفایی قرار دهد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بانک مرکزی باید حامی طرح های کمک رسان به حوزه تولید باشد، گفت: این طرح تامین مالی زنجیره باید در بخش های مختلف اعم از تولید، صنعت و خدمات به کار گرفته شود تا به این ترتیب واسطه ها فرصت جولان و هدر رفت منابع را پیدا نکنند.
بامیری ادامه داد: باید با حمایت مستقیم از تولید و تکمیل زنجیره ها هر نوع واسطه گری که به تلاطم قیمت ها در نهایت می انجامد را کنار بگذاریم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89830
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن