بانک-بیمه-بورس

بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه موتور؛ فرصتی عالی برای بیمه‌هایی که در دی ماه منقضی می‌شوند

طرح بخشودگی جرایم دیرکرد شخص ثالث به مناسبت روز بیمه از ۱۳ آذر تا ۱۲ دی به مدت یک ماه برای موتورسیکلت‌ها و به مدت ۱۸ روز از ۱۳ تا ۳۰ آذر برای سایر وسایل نقلیه زمینی اعم از خودرو اجرا می‌شود. در صورتی که تاریخ انقضای بیمه‌نامه شما در دی ماه باشد و یا منقضی شده باشد، باید هر چه سریع‌تر برای تمدید آن اقدام کنید. بیمه دات کام برای تمدید زودهنگام تمام بیمه‌نامه‌هایی که تا پایان دی ماه 1402 منقضی می‌شوند، علاوه بر بخشودگی دیرکرد بیمه، تخفیف و جوایز ویژه ای در نظر گرفته است. این تخفیف از 25 آذر تا 30 آذر 1402 ادامه دارد:

کد تخفیف 20% تمدید زودهنگام بیمه:  yalda02

لینک خرید بیمه : https://bimeh.com/

بخشودگی جرایم تمدید بیمه شخص ثالث در جشنواره یلدای بیمه دات کام

طرح  بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه موتور به مناسبت روز بیمه اتفاق افتاده است و با توجه به همزمانی طرح بخشودگی و جشنواره یلدای بیمه دات کام، اکنون بهترین فرصت برای تمدید بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه شخصی است. طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در سال 1402، از روز دوشنبه ۱۳ آذر اجرایی شده است. در این طرح، موتورسیکلت‌ها از 13 آذر تا 12 دی 1402 به مدت یک ماه و سایر وسایل نقلیه تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر به مدت ۱۸ روز، می‌توانند بدون اعمال جریمه دیرکرد نسبت به خرید بیمه ثالث اقدام کنند. پیش تر در شهریور امسال، طرح بخشودگی بیمه ثالث به مناسبت ایام اربعین و هفته دولت اجرایی شد.

در جشنواره یلدا هزینه بیمه نامه به شما باز می گردد!

هدایای بیمه دات کام در جشنواره یلدا فقط به کد تخفیف محدود نمی‌شود. اگر در طول جشنواره، خرید بیمه خود را انجام دهید شانس برنده شدن یک بیمه‌نامه رایگان دارید. بیمه دات کام از بین کسانی که از کد تخفیف یلدا استفاده کرده باشند، به قید قرعه 5 نفر را انتخاب کرده و هزینه تمدید بیمه‌نامه را به آن‌ها بازمی‌گرداند.
با توجه به محدود بودن زمان جشنواره، شانس شما برای بردن یکی از این 5 جایزه بالاست. همچنین با توجه به همزمانی طرح بخشودگی و جشنواره یلدا، امکان استقبال بالا و افزایش تعداد جوایز در روزهای پایانی وجود دارد. پس اگر می‌خواهید بیمه ماشین خود را رایگان تمدید کنید، همین الان در جشنواره یلدای بیمه دات کام شرکت کنید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=100375
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن