صنعت-معدن-تجارت

بازدید معاون دادستان کل کشور از مجتمع معدنی «چادرملو»

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، دادستان شهرستان اردکان، مدیر کل بازرسی استان و جمعی از مسولان قضایی استان یزد از مجتمع معدنی چادرملو بازدید و در جریان روند فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های توسعۀ این شرکت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، «دکتر علی جمادی» با ابراز خرسندی از بررسی میدانی روند اقدامات یکی از مهم ترین بنگاههای اقتصاد ملی در زنجیره فولاد کشور گفت: قرارگرفتن در زُمرۀ بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره و اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معدن چادرملو از جملۀ نقاط تمایز این مجموعه است.

رئیس دبیرخانۀ ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوۀ قضائیه، اذعان کرد: پیگیری شعار سال، “مهار تورّم، رشد تولید” و پیگیری تحقق اشتغال یکی از موضوعات برجستۀ در قوه قضائیه است و ما در دستگاه قضا خود را موظف به حمایت از تولید و امر اشتغال می‌دانیم.

این مقام مسئول، یادآور شد: این‌چنین شرکت‌هایی نقش مهمی در قطع وابستگی کشور به خارج دارند که در راستای رفع مسائل و مشکلات، علاوه بر مسئولان استانی، ما نیز در سطح ملّی پیگیر موضوعات و چالش‌های پیش‌رو خواهیم بود.

مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در این بازدید از حمایت‌های دستگاه قضا در راستای تحقق امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی ، قضایی تولید و اشتغال، قدردانی و تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رشد تولید و همچنین اجرای هدفمند طرحهای توسعه بالاخص در تکمیل زنجیره ارزش است، اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی سال گذشته با بیش از 11 میلیون تُن کنسانتره به‌عنوان بزرگترین تولیدکنندۀ کنسانتره در کشور شناخته شد.

مهندس طاهرزاده، افزود: در دو مجموعۀ گندله‌سازی و آهن اسفنجی شاهد رشد تولید نسبت به سال گذشته بوده‌ایم و با وجود برخی از محدودیت‌های برق و گاز، پیش‌بینی ما حفظ یا رشد تولید در زنجیره تولید شرکت است.

مدیرعامل شرکت چادرملو در پایان، تصریح کرد: عملیات اجرایی در دو معدن D19 و آنومالی 10 در حال انجام است تا تأمین بخشی از خوراک مورد نیاز در جهت تولید پایدار تضمین گردد .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99715
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن