خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی پیشنهاد داد:ارائه دوره های آموزشی و مشاغل مرتبط با صنعت هواپیمایی در خراسان جنوبی

 

 تفاهم آنلاین -خراسان جنوبی-رضا بهنام : استاندار ارائه دوره های آموزشی و مشاغل مرتبط با صنعت هواپیمایی در خراسان جنوبی را پیشنهاد داد.
جواد قناعت در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، توسعه دوره های آموزشی و مشاغل مرتبط با صنعت هواپیمایی در خراسان جنوبی را درخواست نمود.
وی با اشاره به شرایط استان خراسان جنوبی و زیرساخت های آموزشی موجود، اظهار داشت: آموزش مشاغل هوانوردی و برگزاری دوره های کوتاه مدت نظیر مهمانداری و… از مطالبه های استان می باشد.
استاندار با اشاره به ضرورت استفاده از پهپادها و تصویربرداری های هوایی، اظهار داشت: درصورت دریافت مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشور، خراسان جنوبی ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی مربوط به پهپادها و کوادکوپترها را نیز دارد.
قناعت در ادامه به شرایط استان اشاره کرد و با ارائه گزارشی از وضعیت پروازها، خاطرنشان کرد: افزایش و تداوم پروازها از مطالبات به حق مردم در خراسان جنوبی است.
وی، بعد مسافت تا مرکز کشور، نداشتن راه آهن و ناکافی بودن زیرساخت های حمل و نقل را از دلایل استقبال مردم خراسان جنوبی از پروازها عنوان کرد.
‌شایان ذکر است؛ در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل فرودگاه ها و راه و شهر سازی استان همراه بود، کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور، درخصوص پیگیری درخواست های استان خراسان جنوبی در زمینه دریافت مجوز برگزاری دوره های آموزشی و نیز بهبود کیفیت پروازها قول مساعد داد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=99709
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن