بانک-بیمه-بورس

بازدید مدیرعامل بیمه تعاون از شعبه اصفهان

مدیرعامل بیمه تعاون ، ضمن بازدید از شعبه اصفهان با نمایندگان و کارگزاران این استان نیز دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژی های سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات، چالش ها و مشکلات نمایندگان و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، از تلاش مجدانه همکاران به عنوان راهکاری نتیجه بخش یاد شد.

مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به سیستم نظام پیشنهادات، بار دیگر برای رسیدگی بهتر به پیشنهادات مکتوب نمایندگان تأکید کرد و در خصوص میزان رضایتمندی مشتریان خاطرنشان کرد: نمایندگان می توانند با ارسال پیشنهاد در سامانه نظام‌ پیشنهادات هم در جهت رفع موانع گامی بردارند و در صورت استقبال از پیشنهاداتشان از جوایز بهرمند شوند.

مدیرعامل بیمه تعاون با بیان سیاست خلاق و نوآوری در این شرکت افزود: شرکت بیمه تعاون برای چندمین سال متوالی به دلیل سیستم‌مدیریتی پرداخت خسارت ایده آل و ارتباط مستقیم پاداش همکاران با سرعت پرداخت خسارت، مورد تشویق بیمه مرکزی قرار گرفته است.
مظلومی در ادامه با بیان نام بیمه گزاران بزرگ بیمه تعاون از جمله؛ بانک رفاه ، بانک توسعه تعاون، موسسه مالی اعتباری ملل، گروه صنعتی زر، ایران خودرو و سایپا و شرکت گاز، بر اعتبار و جایگاه مناسب این شرکت تأکید کرد.

در ادامه، بهروز جوزی نجف آبادی، مدیر شعبه اصفهان بیمه تعاون، با بیان مسائل و مشکلات شبکه فروش و تلاش برای رفع محدودیت ها و ایجاد انگیزه در بین کارکنان اذعان داشت: حضور پررنگ نمایندگان و کارگزاران، در این جلسه نشانی از انگیزه و میل به همکاری ایشان با شرکت بیمه تعاون است.

وی در ادامه با اشاره به آمار رشد پرتفوی در سال قبل، خاطر نشان کرد: رشد پرتفوی شعبه اصفهان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، معادل ۱۳۷ درصد و در سه ماهه نخست معادل۱۵۰ درصد بوده است.
سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون نیز با اشاره به این گزاره که «مزیت رقابتی بیمه تعاون سرعت در پرداخت خسارت است» اظهار داشت: یکی از دغدغه های امور مشتریان، میزان رضایت مندی مشتریان، حادثه دیدگان و دریافت کنندگان خسارت از این شرکت است.

وی با استناد به آمار بدست آمده از ۲ میلیون کاربر فضای مجازی، طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به شناخت بیشتر برند بیمه تعاون در اذهان هموطنان اشاره کرد.

در ادامه، محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه های زندگی شرکت با تأکید بر اینکه کاملترین و جامع ترین بیمه زندگی حال حاضر کشور، در شرکت بیمه تعاون ارائه می شود؛ به مزایای این بیمه نامه اشاره کرد. او همچنین از راه اندازی شعب جدید تخصصی بیمه های زندگی خبر داد.

رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان بیمه تعاون نیز از دیگر افراد حاضر در نشست بود که با بیان گزاره «هدف شرکت بیمه، خرید ریسک مشتریان است نه خسارت های آنان» تشریح کرد: بیمه یک بنگاه اقتصادی است نه حمایتی؛ وی با اشاره به واحد مخصوص حامی حقوق بیمه شدگان، گفت: هدف بیمه تعاون همواره رضایتمندی مشتریان است نه صرفاً صدور یک بیمه نامه!

عسل اشتری، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت نیز با تأکید بر ارایه نرخ رقابتی شرکت بیمه تعاون گفت: سیاست این شرکت برحسب شناخت و سنجش ریسک بیمه گزار و نرخ رقابتی است.
وی اضافه کرد: نرخ بیمه های مسئولیت و مهندسی در شرکت بیمه تعاون با توجه به سوابق خسارت های بیمه گزار نرخ معقول و متناسب است.

مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل شرکت نیز با اشاره به وجود مشکلاتی که در سیستم استعلام نرخ در تمامی شرکت های بیمه وجود دارد توضیح داد: درصدد هستیم تا با رونمایی از سیستم یکپارچه استعلام نرخ، این مسیر نیز برای فعالان رشته اتومبیل در شرکت بیمه تعاون برطرف شود.
وی با تأکید بر سیاست داخلی این شرکت گفت: تلاش میکنیم به رضایت مشتریان در بالاترین سطح ممکن دست یابیم.

حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی نیز به تشریح وضعیت صدور در این شرکت اشاره کرد و گفت: اکنون با ارایه طرح صدور رایگان بیمه آتش سوزی برای بیمه گزاران عمر و بدنه اتومبیل، راه را برای نمایندگان هموارتر ساخته ایم.
وی افزود: در این شرکت ممانعت برای صدور بیمه آتش سوزی برای هیچ یک از مشاغل وجود ندارد و ریسک سنجی بر عهده مدیران شعب است.

قابل بیان است که در این بازدید، مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی و المان ورقائی، مدیر امور فناوری اطلاعات نیز از دیگر مدیران حاضر در نشست بودند.

گفتنی است، بهروز جوزی نجف آبادی، همزمان با هشتمین سالروز تأسیس بیمه تعاون به عنوان مدیر شعبه اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده و معتقد است: هم اکنون در بیمه تعاون با توجه به نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات و محصولات جدید به بازار بیمه و نیز بوروکراسی محدود که اجازه چابکی سازمانی را به مجموعه می دهد می توان بر روی تقویت فعالیت ها تمرکز کرد.
جوزی نجف آبادی همچنین وجود نیروهای توانمند و دلسوز در بخش‌های مختلف ستادی و شعب کشور را از دیگر مزایای شرکت بیمه تعاون دانست.
وی همچنین با اشاره به سیاست گذاری سازمانی اظهار داشت: اتکاء به بخش تعاون در اقتصاد کشور و وجود فرصت های گسترده در این حوزه برای جذب پرتفوی های مناسب با ریسک کم و نیز توجه به سایر ارائه‌دهندگان خدمات در صنعت نظیر کارگزاران و شرکت های ارزیاب خسارت را به عنوان موارد مثبت مورد توجه بیمه تعاون مطرح کرد.
مدیرشعبه اصفهان همچنین معتقد است که با تقویت تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی می توان در مسیر مطلوب تری برای معرفی برند شرکت حرکت کرده و در این مسیر لازم است تا برنامه های مستمر برای آموزش شبکه فروش و کارکنان شعب در نظر گرفته شود.
جوزی نجف آبادی به تقویت ساز و کار و ساختار منسجم برای ارائه خدمات به بیمه گذاران بزرگ در استان ها و تقویت مشوق‌های کافی ویژه کارکنان و نمایندگان نیز اشاره کرده و معتقد است با توجه به این موارد، شرکت بیمه تعاون در سال‌های آینده در زمره شناخته شده ترین شرکت ها و گزینه اصلی بیمه‌گذاران خواهد بود.

شایان ذکر است که «اخترالملوک قربان»، نماینده بیمه تعاون استان اصفهان نیز در روز بیمه سال 1401، از سوی سندیکای بیمه گران ایران و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان «نماینده برگزیده» صنعت بیمه انتخاب شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=95295
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن