بانک-بیمه-بورس

اگه یه روز بری سفر …

روش معرفی خدمات ومحصولات جدید،نقش مهمی درموفقیت فروش ایفا می‌کند و همواره یکی از چالش های پیش روی مدیران شرکت های بیمه بوده وهست و درخیلی از مواقع نیزپیش‌آمده که شرکت‌ ها بدون داشتن هیچ‌گونه اطلاعاتی از دنیای بیرون و تنها با تکیه ‌بر تفکرات شخصی خود شروع به ارائه محصول جدید کرده‌اند و شاید حتی موفقیت‌های کوتاه‌مدت نیز به دست آورده باشند. ولی برای همگام‌شدن با سلایق مصرف ‌کنندگان، باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید تا مشتری را ترغیب کنید تا ازمیان طیف گسترده‌ای ازانتخاب‌های پیش‌رویش، شما را انتخاب کنند که رمزاین حرکت در نوآوری است.

خلق محصول جدید وارایه مطلوب آن به بازار همواره در دستورکار نیما نورالهی مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو قرار داشته است ودرهمین راستا این شرکت با نگرش به رفع تمامی دغدغه‌های ذهنی مشتریان خود برای سفر کردن، برای اولین باردرصنعت بیمه کشور بیمه نامه آسام را رونمایی کرد. آسام، تنهاترین بیمه‌نامه مختص مسافرت‌های داخلی است که با پوشش‌های جذاب، می‌تواند برای سفرهای داخلی شما یک همراه خوب باشد.

سفرهمیشه لذت بخش است و باعث می شود زمانی هر چند کوتاه از تمامی دغدغه ها و روزمرگی های زندگی جدا شد و با خیالی آسوده از لحظه های پیش رو لذت برد. ولی هرسفر تصمیمات مهمی را هم با خود به دنبال دارد که برای شروع سفر لازم است و درواقع پس ازاین تصمیمات،اتفاقات،کارها وتصمیم های کوچک هستند که سفر را برای ما راحت ترمی کنند. همچنین درحین سفرهمیشه نگرانی هایی هم وجود دارد مثل نگرانی برای خانه ای که ترک می کنیم، حوادثی که درهنگام سفرممکن است رخ دهد ودیگر احتمالاتی که در ذهن خود بارها و بارها مرور می‌کنیم. اینها گوشه ای ازدغدغه‌های ذهنی شما برای سفر کردن است که شرکت بیمه تجارت نو با ارائه بیمه‌نامه مسافرت داخلی آسام آن را رفع نموده است.

آسام بیمه نامه ای مقرون به صرفه و کاربردی است که در جهت آرامش خیال مسافران و برای هر چه بیشتر لذت بردن از سفر طراحی و عرضه شده است و می تواند دغدغه های هزینه های غیر قابل پیش بینی سفر را جبران کند. این بیمه نامه  برای اولین بار  و انحصاری  در صنعت بیمه ارائه می‌شود، افراد می‌توانند قبل از سفر هوایی، ریلی و یا زمینی اقدام به خرید  این نوع بیمه نامه برای  خود  و اعضای خانواده خود کنند. همچنین  این طرح به صورت گروهی در قالب تورها قابلیت فروش دارد.

این بیمه نامه خسارات ناشی از حوادث برای بیمه گذارازقبیل فوت، نقص عضو، از کار افتادگی، کنسلی بلیت هواپیما، اتوبوس یا قطار به واسطه حادثه رخ داده برای بیمه گذار، هزینه انتقال به مراکز درمانی، هزینه ایاب و ذهاب همراه بیمه گذار جهت حضور در مرکز درمانی و … را پرداخت می‌کند.

آسام همزمان با تحت پوشش بیمه قراردادن بیمه گذار، منزل وی را در مقابل حادثه آتش سوزی، سیل، زلزله و ترکیدگی لوله و … بیمه می‌کند. از نکات دیگر برای  این بیمه نامه  تسهیل در دریافت  این خدمت است  کافی است شهروندان  قبل از سفر، با مراجعه به وب سایت شرکت بیمه تجارت نو و یا اپلیکیشن «بنو» قسمت خدمات الکترونیک و همین طور  با مراجعه حضوری  از طریق شعب موجود در ۳۷ نقطه در مراکز استان‌های کشور این بیمه نامه را  دریافت کنند.

لازم به ذکر است،  طرح «آسام» در چهار بخش، به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد. این بخش‌ها از حداقل سه روزه تا حداکثر سی روزه موجود می باشند و حق بیمه‌ای که برای این پوشش‌ها در نظر گرفته شده از 12 هزار و 500 تومان تا حدود 280 هزار تومان به ازای هر نفر متفاوت است. به عنوان نمونه در رابطه با نقص عضو، در بخش اول با سقف ۵۰ میلیون تومان و در بخش آخر با سقف ۵۰۰ میلیون تومان بیمه تخصیص داده شده است. طرح یاد شده، عملیاتی شده  و در سال 1402 نیز ادامه دارد و این محصول دو سال نیز بصورت انحصاری در اختیار شرکت بیمه تجارت نو می‌باشد.

اگر به  کاربردهای این محصول قدری تامل کنید  به روشنی متوجه خواهید شد که این بیمه نامه تمام مخاطرات سفر را پیش بینی کرده و برای همه آنها چاره اندیشیده است. به عبارتی سفر شما بی دغدغه خواهد بود چرا که شما همراهی مطمئن با خود دارید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92432
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن