مناطق آزاد-گردشگری

راه‌اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه‌اندازی مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن ۳۵۲۵۲۰۰۰-۰۷۶ خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: مرکز تماس تلفنی ستاد خدمات سفر باهدف تسهیل دسترسی گردشگران به اطلاعات گردشگری جزیره و انعکاس بی‌واسطه انتقادات و پیشنهادات راه‌اندازی شده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به گردشگران و قشموندان می‌باشد.

وی تصریح کرد: گردشگران می‌توانند اطلاعات آخرین وضعیت بنادر و سفرهای دریایی، اطلاعات پروازی و فرودگاهی، وضعیت دسترسی به جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مراکز خرید را از اپراتورهای مستقر در این مرکز دریافت کنند.

مرادی یادآور شد: همچنین انعکاس پیشنهادات و انتقادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به گردشگران و گزارش‌های مردمی نیز، از طریق این مرکز امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، گزارشات دریافت شده توسط مرکز تماس، مستقیما به رییس ستاد اجرایی خدمات سفر و روسای کمیته‌ها ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=92437
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن