گیلان

افتتاح 337 پروژه شرکت توزیع برق گیلان در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از افتتاح 337 پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 612334 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمداسماعیل هنرمند اظهار داشت: در راستای تحقق شعار “تلاش بی‌منت، تامین برق پایدار، آسایش و رفاه مشترکین” 123 پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه‌های فرسوده برق در گیلان با اعتباری بالغ بر 214388 میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: افتتاح 50 پروژه احداث شبکه فشار متوسط و 15 پروژه احداث شبکه فشار ضعیف مجموعا با اعتباری معادل 148902 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های این ایام خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در دهه فجر 1399 و در شهرستان‌های مختلف استان 38 پروژه احداث ترانسفورماتور برای تقویت شبکه‌های برق موجود یا احداث شبکه برق جدید با هزینه‌­کرد معادل 51667 میلیون ریال به افتتاح خواهد رسید.

هنرمند تاکید کرد: در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، تلاش شد رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی در اولویت تامین برق قرار گیرد و در این راستا 63 پروژه رفع ضعف برق روستایی و 48 پروژه رفع ضعف برق شهری در دهه فجر پیش رو با اعتباری بالغ بر 197377 میلیون ریال مورد بهره‌برداری و استفاده مشترکین محترم قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین اهمیت تحقق دولت الکترونیک، مشترکین محترم می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات اینشرکت بهره مند شوند و این امر با نصب اپلیکشن “برق من” و باثبت شماره شناسه 13 رقمی اشتراک امکان پذیر می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند اپلیکیشن برق من را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان، سایت برق امید و یا کافه بازار دانلود کرده و از مزایای این نرم افزار جامع خدمت رسان بهره مند شوند و با این کار با کادر محترم درمان و قطع زنجیره انتقال کووید 19 همراهی کنند.

هنرمند با اشاره به اینکه 2562 روستای برقدار در گیلان وجود دارد تاکید کرد: تمامی روستاههای بالای 20 خانوار طبق سرشماری سال 85، تا سال 1389 برق دار شدند و درحال حاضر برق رسانی به روستاهای زیر 10 خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است .

وی بیان کرد: توزیع برق گیلان در کل استان قریب به 30 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 23151 دستگاه ترانسفورماتور برق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان سخنان خود گفت: این شرکت در حال حاضر بيش از يک ميليون و 513 هزار مشترک دارد که از اين مقدار حدود 78 درصد کل مشترکين را بخش خانگي تشکيل می‌دهند و بيشترين فراواني را در سطح استان گيلان به خود اختصاص داده‌اند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61954
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن