گیلان

ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق از طریق اپلیکیشن برق من

مشترکان شرکت توزیع نیروی برق می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من مشکلات خود را پیگیری کنند.

به گزارش تفاهم آنلاین، طی سالیان اخیر بارش برف سنگین باعث بروز خاموشی‌های برق در برخی مناطق شده و متقابلا تعداد تماس‌های مردمی با شماره 121 (اتفاقات برق) نیز افزایش یافته که همین مساله امکان مکالمه با پاسخگویان و ثبت خاموشی را دشوار و زمانبر می‌کند.

باتوجه به این مسائل اپلیکیشن برق راه‌اندازی شده تا مشترکان بتوانند در صورت بروز مشکل، خاموشی منطقه خود را ثبت و پاسخ را آنلاین دریافت کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک lish.ir/1MbE اپلیکیشن برق من را دریافت و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58382
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن