گزارش

اعضای جدید هیئت مدیره ایزوایکو منصوب شدند

اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع کشتی‌سازی و فراساحل ایران (ایزوایکو) با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و دکتر سلمان ضربی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

معاون وزیر صمت در نشست معارفه هیات مدیره با تاکید بر این که ایزوایکو ظرفیت و سرمایه ملی و مزیتی منطقه‌ای است گفت: ایدرو برنامه ارتقای مستمر تخصصی و حرفه‌ای ایزوایکو به‌عنوان بزرگترین سازنده و تعمیر کننده انواع شناورها و سازه‌های دریایی کشور را به جد در دستور کار دارد و در سیاست‌های وزارت صمت در دولت مردمی توجه مضاعفی برای توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنعت دریایی و تولیدکنندگان این حوزه معطوف شده است.

محسن صالحی‌نیا همچنین نقش کلیدی ایزوایکو برای رفع نیازهای کشور در زمینه تعمیرات، نوسازی و ساخت انواع شناور به ویژه در شرایط تحریم‌های غیرقانونی سال‌های اخیر و نیز داخلی‌سازی سازه‌های دریایی موردنیاز صنایع انرژی کشور را شاخصه توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره بزرگترین مجتمع کشتی سازی کشور خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش از پیش دنبال نمایند.

در این نشست همچنین احکام هیئت مدیره جدید آقایان ضربی، صادقی و رضایی ابلاغ شد. سلمان ضربی مدیرعامل جدید ایزوایکو دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره جنوبی ، مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی سازی از دانشگاه صنعتی شریف دارد.وی علاوه بر حضور از دو دهه قبل در مجموعه ایزوایکو سوابقی چون مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران و مدیریت پروژه ساخت بزرگترین نفتکش داخلی و مدیریت کشتی سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را نیز در کارنامه خود دارد.

در این مراسم از خدمات اسماعیل صادقی سرپرست سابق مجتمع قدردانی شد.

همچنین حسن شیخ نیا معاون مالی اقتصادی و عضو هیات عامل ایدرو، بر انجام دقیق تکالیف مجمع تاکید کرد.

الیاسی مدیر کل حراست، حسینی مدیرصنایع دریایی،‌کمانه مدیر ارتباطات نیز موارد حوزه‌های تخصصی را با اعضای هیات مدیره ایزوایکو به تبادل نظر گذاشتند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=79795
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن