یادداشت

استاندار گیلان بخواند

۱- این روزها فضای سیاسی گیلان عادی نیست و هیجانات سیاسی در مصاحبه ها، سخنرانی ها، یادداشت ها و اطلاعیه ها موج می زند‌ و مسایل اساسی استان تحت الشعاع این هیجانات قرار دارد و یک مسئله فرعی به مدد رسانه ها و شبکه های اجتماعی به سرعت تبدیل به مسایل اصلی می شوند.
۲- با رصد فضای سیاسی استان ، می توانم بگویم گرایشات و علایق سیاسی موجود در استان بشدت پراکنده، غیر سازنده و هیجانی است که موج های اجتماعی و روانی نامناسبی تولید می کند. قاعدتا مدیریت چنین فضایی به عهده استانداری است اما متاسفانه خود استانداری دچار بحران مقبولیت است.
۳- استان گیلان بر اساس آمار موجود رتبه سوم رسانه ها را در کشور دارد اما این ظرفیت رسانه ای که می تواند در خدمت استان باشد، بلااستفاده و در خدمت موج های هیجانی قرار می گیرد اما استانداری و اداره کل ارشاد هیچ برنامه ای در حوزه رسانه ندارند.
۴- استاندار گیلان به رغم همه فشارهای پیدا و پنهان می تواند خود را از بحران موجود رهایی دهد مشروط به این که تصمیم بگیرد که مدیران رانتی، ضعیف و وابسته به شبکه های قدرت نظیر معاون اقتصادی استانداری، مدیرکل اقتصادی، مدیران صنعت ، معدن ، تجارت ، بانک رفاه، ملی ، سپه ، آب منطقه ای، بخصوص منابع طبیعی، اداره پست ،شهرکهای صنعتی ، ورزش و جوانان و … را بسرعت تغییر دهد و برای بقای این افراد هزینه ندهد.
۵- صادقانه می گویم استاندار گیلان اگر نتواند رفتار مدیریتی خود را بهبود ببخشد و هم چنان به روند موجود ادامه دهد ، این موج ها ، وی را به پرتگاه می برند. اینانی که به ظاهر سینه می درند به وقت نیاز و به آسانی ، اهل برائتند!

*نقی هدایتی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=81732
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن