بانک-بیمه-بورس

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

 

به گزارش تفاهم آنلاین ؛شرکت بیمه دی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه “زندگی ارزش مراقبت دارد” را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده است.

این شرکت بیمه ای با کمک گرفتن از مشاوران تبلیغاتی و روابط عمومی خود یک طرح مناسب جهت اکران در ایام نوروز درنظر گرفته است .

آن چه دراین تبلیغ جلب توجه می کند، به کارگیری ایده ای نو و ذکاوت و هوشمندی در انتخاب تصویری است که روی بیلبورد های شهری به خوبی خودنمایی می کند .

در این طرح گرافیکی از نشانه تصویری تخم مرغ های رنگی سفره هفت سین و همچنین ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا که در برگیرنده سال جدید و مراقبت های بهداشتی است استفاده شده است .

«زندگی ارزش مراقبت دارد »، جمله ای کوتاه در شعار کمپین تبلیغاتی بیمه دی است که به خوبی می تواند در کنار عکس انتخابی برای بیلبورد، مفهوم و معنای لازم را برای بینندگان تداعی کند.

لازم به ذکر است بیمه دی امسال پیام تبریک نوروزی خود را بدون آنکه اشاره به محصولات و یا خدمات بیمه ای کند درنظر گرفته و درواقع تمرکز این پیام بر عوض شدن سال و همچنین مراقبت مردم از جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است. از این رو مراقبت و آموزش عمومی برای کنترل و جلوگیری از بیماری در این پیام به خوبی نشان داده شده است .

سید عبدالله میرحسینی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=19482
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن