البرز

اتوماسیون جامع املاک و مستغلات شهرداری کرج رونمایی شد

اتوماسیون جامع املاک و مستغلات شهرداری کرج با عنوان سامان شهر با حضور مدیران و مسئولان این شهر رونمایی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، شهردار کرج در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم با شفاف‌سازی و کوتاه کردن فرآیندها اعتماد مردم را به عملکرد حوزه املاک شهرداری کرج بیش‌ازپیش جلب کنیم. علی کمالی‌زاده اظهار کرد: راه‌اندازی اتوماسیون جامع املاک و مستغلات به شفاف‌سازی ثروت‌ها و دارایی‌های شهر کمک می‌کند.

وی، شناسایی، صیانت و بهره‌برداری مؤثر از املاک شهرداری را ضروری دانست و گفت: این مهم از دغدغه‌های شورای شهر است که در پی تحقق آن هستیم.

کمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه شهر مجازی را در حوزه مدیریت شهری تعریف کرده‌ایم، گفت: ارزیابی هوشمند نیز یکی دیگر از برنامه‌های مهمی است که در پی اجرایش هستیم.

شهردار کرج با تأکید بر اهمیت شهر هوشمند، گفت: اطلاعات باید قائم به سیستم باشد.

سیدعباس محمودیان – مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج نیز در این مراسم، از رونمایی زیرسیستم جامع املاک در سامانه سامان شهر که مربوط به اطلاعات املاک و اراضی متعلق به شهرداری است، خبر داد و گفت: این زیرسیستم باهدف شناسایی و نگهداری اطلاعات املاک و مستغلات و کلیه معاملات ملکی شهرداری با امکان دستیابی به موقعیت هر ملک بر روی نقشه‌های GIS Base است.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این زیرسیستم ضمن ایجاد پایگاه داده‌ای منسجم، بارگذاری و ثبت اطلاعات ۱۳ هزار ملک شهرداری انجام‌شده است و امکان ایجاد بستری شفاف برای بهینه‌سازی اطلاعات بر اساس نیاز شهروندان انجام‌شده است.

محمودیان بیان کرد: با بهره‌برداری سامانه زیرسیستم املاک، سرانه‌های خدماتی و واگذاری املاک شهرداری جهت تأمین منابع مالی پروژه‌های عمرانی همچنین پاسخگویی سیستمی به ‌تمامی درخواست‌های مربوط به حوزه املاک در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری کرج همچنین با تأکید بر اینکه این مهم از نیازهای جدی مدیریت شهری است که به تأکید شهردار کرج و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بوده است، افزود: با رونمایی از این طرح یکی از شعارهای دوره پنجم در راستای شفافیت، سالم‌سازی و تکریم افکار عمومی بود، عملیاتی شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65021
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن