گزارش

آغاز فروش فیدلیتی با قیمت قطعی در یکم تیرماه سال 1400

خودرو فیدلیتی گروه بهمن روز سه شنبه یکم تیرماه سال 1400 به صورت نقدی به فروش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین فروش فیدلیتی که به صورت نقدی صورت می گیرد، روز سه شنبه یکم تیرماه سال 1400 همزمان با میلاد امام رضا (ع) از ساعت 9صبح تا ساعت 16 همان روز یا تکمیل تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ فیدلیتی با دو مدل 5 نفره با قیمت 655میلیون تومان و 7نفره با قیمت 670میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رسد.

لازم به یادآوری است؛ ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت گروه بهمن امکان پذیر است.

در این طرح فروش تحویل فیدلیتی در هفته سوم مرداد ماه اعلام شده و در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش می رسد.

گفتنی است؛ فیدلیتی دارای موتور 1500cc توربوشارژ با حداکثر قدرت موتور 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر است که با گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. فیدلیتی با دو مدل رینگ آلومینیومی 20 اینچی به بازار عرضه می شود که تفاوتی در قیمت محصول ندارد.

از آپشن ای فیدلیتی می توان به دوربین 360درجه برای سهولت در پارک، دوربین عقب، سیستم تشخیص مانع سنسور (پارک عقب و جلو)، تثبیت کننده سرعت خودرو(کروز کنترل)، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق (توسط پا)، آینه های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن و چراغ راهنما و خوش آمدگویی، سان روف پانوراما، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع نور به صورت برقی و Auto Light، سیستم روشنایی مشایعات تا درب منزل و… اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=71834
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن