صنعت-معدن-تجارت

آشنایی با 3 برند معتبر تولید کننده یخچال فریزر ایرانی

همه ما زمانی که به فروشگاه‌های لوازم خانگی مراجعه می‌کنیم، اقلام اصلی و ضروری توجه ما را بیش از سایر محصولات جلب خواهند کرد که یکی از آن محصولات یخچال و فریزر است. این محصولات جزو پرفروش‌ترین و ضروری‌ترین کالاهای خانگی محسوب می‌شوند که خوشبختانه در حال حاضر برندها و شرکت‌های متفاوتی اقدام به تولید این محصول خواهند کرد.

اما در میان این شرکت‌ها، قطعا باید به دنبال کمپانی بگردیم که علاوه بر طراحی و کیفیت عالی، خدمات پس از فروش مناسبی به مشتریان ارائه دهد و قیمت محصولاتش را بر اساس مشخصات و طراحی، منصفانه عرضه کند. در همین میان ما 3 برند معتبر تولید کننده یخچال فریزر ایرانی که محصولات متنوع با کیفیت بالا را روانه بازار کرده‌اند به شما معرفی خواهیم کرد؛ بنابراین همراه ما باشید.

هنگام خرید یخچال فریزر به کدام نکات توجه کنیم؟

همانطور که مطالعه کردید، یخچال فریزر از اصلی‌ترین اقلام درون خانه و آشپزخانه محسوب می‌شود. این کالا جزو بزرگ‌ترین لوازم در خانه بوده که در پی آن قیمت بالاتری نسبت به سایر وسایل دارد؛ به همین دلیل باید حین خرید یخچال و فریزر به نکات زیادی توجه کرده و حساسیت خاصی را به خرج دهید.

اولین و مهم‌ترین بخش در یخچال و فریزر، موتور آن است. موتور در تمامی وسایل برقی حکم قلب محصول را داشته و باید در اولین نگاه، به موتور یخچال فریزر توجه کنید. امروزه شرکت‌های تولید کننده موتورهای متفاوتی را بر روی محصولاتشان استفاده می‌کنند. به طور مثال کمپانی الکترواستیل درون محصولاتش از موتور ACC ایتالیا استفاده کرده و کیفیت بالایی دارد. اما در مدل‌های دیگر به طور مثال کمپانی کلور از موتور اینورتر کرده و 3 فن BLDC درون یخچال‌هایش استفاده کرده است که در میان محصولات ایران متمایز شده‌اند.

اما پس از موتور، باید به طراحی و کیفیت ساخت محصول نگاه کنید. در واقع کیفیت ساخت و طراحی بدنه به صورت تخصصی امکان پذیر نبوده و تنها باید در این زمینه متخصص باشید تا تشخیص دهید که کیفیت بدنه مناسب است یا خیر. در نتیجه این مورد تنها با نگاهی اجمالی مشخص خواهد شد که بدنه و طراحی محصول زیبا بوده  یا طراحی مناسبی نداشته و کیفی آن پایین است.

حجم یخچال فریزر یکی دیگر از مشخصه‌های بسیار مهم حین خرید این محصول است که باید به آن توجه ویژه کنید. معمولا حجم یخچال فریزر را با دو مشخصه لیتر و فوت در مشخصات آن درج می‌شود که شما باید بر اساس نیازی که دارید، محصول مورد نظر را انتخاب کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

3 برند معتبر تولید کننده یخچال فریزر ایرانی

اما پس از مطالعه نکات مهم جهت خرید یخچال فریزر، به سراغ معرفی 3 برند معتبر تولید کننده یخچال فریزر ایرانی خواهیم رفت و کمی بیشتر با این شرکت‌ها آشنا خواهیم شد. این 3 شرکت عبارتند از:

  1. الکترواستیل
  2. کلور
  3. هیمالیا

الکترواستیل

ابتدا به سراغ برند پر آوازه و محبوب الکترواستیل خواهیم رفت. گروه صنعتی الکترواستیل حدود 50 سال در حوزه تولید یخچال فریزر صنعتی و خانگی فعالیت داشته که محصولاتش کیفیت قابل قبولی را داشته‌اند. این شرکت در بخش محصولات خانگی نیز جزو برترین‌ها بوده و محصولاتش محبوبیت زیادی در بازار دارند. این شرکت انواع یخچال نظیر یخچال فریزر دوقلو، یخچال کوچک هتلی، یخچال کمبی یا بالا پایین، یخچال ساید بای ساید وغیره را تولید کرده است.

به گفته این کمپانی، محصولات خانگی الکترواستیل با موتور ACC ساخت ایتالیا روانه بازار شده‌اند که کیفیت بالایی داشته و در پی آن ویژگی‌های مثبتی نیز دارد. این موتور باکیفیت باعث شده که رده مصرف انرژی محصول بسیار پایین آمده و صدای بسیار کمی داشته باشد. کمپانی Electro Steel محصولاتش را به مدت 40 ماه گارانتی کرده و موتور آن را به مدت 5 سال گارانتی خواهد کرد.

کلور

اما برندی که این روزها در بازار سر و صدای زیادی به پا کرده است، برند Clever است. گروه صنعتی ایران شرق که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت داشت، در چند سال گذشته محصولاتی نظیر یخچال فریزر و لباسشویی را با برند کلور روانه بازار کرد که به سرعت زیاد سهم زیادی از بازار فروش را در دست گرفتند.

در حال حاضر یخچال فریزر کلور با موتور اینورتر و 3 فن BLDC طراحی شده‌اند که کیفیت بسیار بالایی داشته و رده مصرف انرژی آن پایین است. علاوه بر آن، به لطف وجود 3 فن BLDC در موتور این محصولات، گرمای موتور بسیار گرفته شده و صدای پایینی دارد. در حال حاضر یخچال فریزر Clever با 30 ماه گارانتی گروه صنعتی ایرانیان شرق و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور به مشتریان ارائه می‌شود.

هیمالیا

اما به سراغ معرفی برند سوم خواهیم رفت. یخچال فریزر هیمالیا یکی دیگر از محصولات باکیفیت در این روزهای بازار است که محبوبیت زیادی داشته و سهم بالایی از بازار فروش را در دست گرفته است. یخچال فریزر Hiamlia در حال حاضر در استان تهران تولید شده و انواع یخچال فریزر نظیر یخچال بالا پایین، یخچال دوقلو، فریزر تک وغیره را روانه بازار می‌کند.

کمپانی Himalia محصولاتش را به مدت 30 ماه گارانتی کرده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان محترم ارائه خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت هیمالیا از موتور اینورتر درون محصولاتش استفاده کرده است که کیفیت بالایی داشته و از سایر محصولات بازار متمایز هستند.

سخن آخر

در این محتوا به 3 برند معتبر تولید کننده یخچال فریزر ایرانی آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این سه برند شامل الکترواستیل، کلور و هیمالیا بوده که در حال حاضر سهم زیادی از بازار فروش را در دست دارند. تمامی محصولات این 3 برند دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در سراسر ایران هستند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=94804
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن