ویژه خبری

ویژگی های بسیار خوب کرکره برقی و استفاده از آن به عنوان درب ورودی

باتوجه به اینکه باید هر شخص به طریقی درب ورودی پارکینگ مغازه و ماکن های مختلفی که برای وی اهمیت دارند را ایمن کند، نیاز به انتخاب یک روش مناسب را دارد. در میان این روش ها استفاده از کرکره برقی می تواند یک گزینه هوشمندانه و امروزی باشد. کرکره برقی دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ و کاربرد می باشد. کرکره برقی نسبت به درب های معمولی از نظر باز و بسته شدن کار شمارا بسیار راحت تر می کند و در کمترین زمان ممکنی می توانید آن را باز و بسته کنید. کرکره برقی به میزان زیادی می تواند در صرف وقت و هزینه برای شما مفید باشد. هرچند که باز وبسته شدن کرکره برقی توسط نیروی برق انجام می پذیرد اما قطع برق نیز کارایی آن را مختل نخواهد کرد و می توانید آن را به صورت دستی در شرایط خاص باز و بسته کنید. از طرف دیگر ظاهری که کرکره برقی برای مغازه و منازل و حتی فروشگاه ها ایجاد می کند به هیچ عنوان قابل مقایسه با درب های عادی نخواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل برای کرکره برقی کاری بسیار ساده و سریع است. تعمیر کرکره برقی را تنها به متخصصان در این زمینه بسپارید تا از ایجاد مشکل های بعدی جلوگیری به عمل آید.

شیشه لمینت، شیشه عایق صدا و حرارت

یکی از ویژگی های شیشه لمینت این است که به میزان زیادی عایق صدا و حرارت می باشد. شیشه های لمینت، شیشه های چندلایه ای هستند که در میان آنها طلق خاصی بکار برده می شود که می تواند مقاوت آن را افزایش دهد و همین ویژگی ها باعث می شود شیشه لمینت نسبت به صدا و حرارت عایق باشد. صدا و حرارت به سختی ممکن است از شیشه لمینت عبور کرده و به مکان دیگر منتقل شود. بنابراین در مکان هایی که نیاز به ایجاد محیطی آرام و کاهش مصرف انرژی می باشد، بهترین گزینه استفاده از انواع مختلفی از شیشه های لمینت است.  با این کار علاوه بر اینکه محیطی به حداقل سر وصدا ایجاد کرده اید، بلکه هزینه های گرمایشی و سرمایشی ممکن را به میزان حداقل خود خواهید رساند. شیشه های لمینت به میزان زیادی به عنوان پارتیشن شیشه ای در ادارات مورد استفاده قرار میگیرند. زیرا کارمندان برای اینکه بتوانند به درسی و بالاترین کیفیت کار خود را انجام دهند، نیازمند مکان آرامی هستند.

سهولت در رفت و آمد تمامی افراد با درب اتوماتیک شیشه ای

اکثر افرادی که کمی ناتوانی و کم توانی جسمی دارند همواره برای عبور و مرور به برخی مکان های مهم دچار مشکل هستند زیرا ممکن است نتوانند همچون سایر افراد سالم درب را باز و بسته کنند و از آن خارج یا به آن وارد شوند. بنابراین بهتر است برای مکان های مهم و پر رفت و آمد همچون بانک ها، بیمارستان ها و…. که تقریبا همه نوع افرادی نیاز به مراجعه به آنجا دارند از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کرد. این درب ها دارای چشمی و سنسور خودکار هستند که با نزدیک شدن افراد به آن به صورت خودکار باز و پس از خروج آن ها نیز بسته می شوند و تمامی افراد براحتی بدون صرف هزینه و زحمت می توانند بارها از آن رد شوند.

ویژگی های بسیار خوب کرکره برقی و استفاده از آن به عنوان درب ورودی

شیشه سندبلاست یکی از بهترین انواع شیشه های مات

سندبلاست در واقع همان مات کردن شیشه می باشد که به روش های نوین و امروزی انجام می پذیرد. این مات کردن می تواند تنها مات کردن ساده شیشه نباشد و همراه با مات کردن شیشه طرح های زیبایی را بر وی شیشه ایجاد کرد. سندبلاست روش نوینی برای مات کردن شیشه است که در آن از پاشیدن سن و ماسه با قشار زیاد بر روی شیشه استفاده می شود. توجه داشته باشید برای این کار از ماسه های معمولی استفاده نمی شود و نوعی ماسه خاصی است که می تواند این کار را بر روی شیشه به خوبی انجام دهد. حال به هر میزان که در نظر داشته باشید می توانید درجه مات کردن شیشه را تنظیم کنید، به طوری که هرچقدر در مدت زمان طولانی و فشار بیشتر عمل سندبلاست کردن بر روی شیشه انجام شود، شیشه نیز دارای سطح مات تری خواهد شد. حتی می توانید شیشه های ماتی طراحی کنید که به هیچ عنوان دیدی به فضای داخلی وجود نداشته باشد. در این صورت هم از ساختار زیبایی شیشه استفاده کرده اید هم اینکه محیط کاملا خصوصی به وچود آورید. اما در مواری نیاز نییت که شیشه به طور کامل سندبلاست شود که و شیشه کاملا مات شود. در این موارد می تواند قسمت هایی از شیشه که در نظر دارید را سندبلاست کنید و طرح های زیبایی ایجاد کنید. به طور کلی یکی از اولین گزینه ها برای اینکه بتوان شیشه های با حفظ حریم خصوصی ایجاد کرد، شیشه سندبلاست است.

نحوه سکوریت کردن شیشه میرال چگونه است؟

شیشه میرال نام دیگری است که بر روی شیشه سکوریت نامیده اند. با آمدن نام شیشه همواره در ذهن مخاطب جسمی بسیار ظریف و شکننده تداعی می شود اما با توجه به فرآیند ساختی که برای شیشه سکوریت یا همان شیشه میرال به کار برده می شود، دیگر شکننده بودن شیشه معنایی نخواهد داشت. زیرا شیشه های سکوریت از دسته شیشه های نشکن محسوب می شوند که مقاومت بالایی در برابر ضربات مختلف از خود نشان می دهد. سکوریت کردن شیشه خود یک فرآیندی است که بر روی شیشه معمولی انجام می شود و باعث می شود این شیشه به شیشه نشکن سکوریت تبدیل و استقامت بالایی پیدا کند. شیشه سکوریت پس از طی عملیات سکوریت شدن به شیشه نشکن تبدیل شده و با توجه به این نکنه که بعد از آن قادر به انجام هیچ تغییراتی بر روی آن نخواهید بود. برای اینکه بتوان یک شیشه را به شیشه سکوریت تبدل کرد باید عملیات حرارتی خاصی بر روی آن صورت گیرد تا اجزا شیشه مقاوم شود. این عملیات حرارتی شیشه را تا حدود 700 درجه سانتیگراد گرم می کند و پس از آن به یکباره آن را سرد می کنند و از هر دو سمت شیشه در یک لحظه آن را سرد می کنند. این عملیات حرارتی سرمایشی و گرمایشی را سکوریت کردن شیشه می نامند.

ویژگی های بسیار خوب کرکره برقی و استفاده از آن به عنوان درب ورودی

نصب آسان همراه با نگهداری راحت شیشه دودبند

شیشه دودبند در مکانی از ساختمان طراحی می شود که اغلب ورود و خروج از آن نسبت به سایر قسمت های ساختمان کمتر می باشد. از این رو هرچه باز و بسته شدن درب کمتر انجام بگیرد طول عمر آن نیز بیشتر خواهد شد. شیشه دودبند  آنجا که از جنس شیشه سکوریت بسیار مقاوم می باشد در گذر زمان هیچگونه تغییری در ماهیت ساختار و حتی رنگ شیشه به وجود نخواهد آمد. شیشه دودبند را می توانید در انواع رنگ های سبز ابی بی رنگ مات برنزی طلائی و … سفارش دهید. حتی بعد از گذشت چندین سال نیز رنگ شیشه دودبند تغییر نخواهد کرد. از طرفی از آنجا که نصب این شیشه ها به صورت پانل های لولایی طراحی می شود یراق آلات مخصوص به خود را نیاز دارد. نصابان می توانند در کمترین زمان ممکن تنها با اندازه گیری مناسب مکان نصب شیشه دودبند آن را در زمان کمی برای ساختمان شما نصب کنند. نکته مهم اینجا است که نصب آن هیچگونه شلوغی و بهم ریختگی به همراه نخواهد داشت و رفت و آمد شما را مختل نمی کند. از طرف دیگر شیشه سکوریت دودبند در گذر زمان نیاز به تعمیر نخواهد داشت و نگهداری از آن کار آسانی است. بنابراین می تواند بهترین گزینه برای ساخت شیشه دودبند باشد.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76172
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن