«همیار بیمه گذار سامان» شیوه پرداخت خسارت را متحول کرد
مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه سامان اعلام کرد که این شرکت در راستای شفافیت و افزایش سرعت در پاسخگویی، نسخه موبایلی «همیار بیمه گذار سامان» را در دسترس بیمه گذاران خود قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، محمد اباذریان با بیان این که تحول دیجیتال در شرایط فعلی به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد جامعه تبدیل شده است، افزود: در همین راستا شرکت بیمه سامان همگام با توسعه و تحولات حاکم بر صنعت بیمه و برای تسهیل گری در ارائه خدمات به مشتریان، اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» را طراحی و راه اندازی کرد.
وی افزود: درحال حاضر بیمه گذاران این شرکت می توانند برای ارزیابی خسارت های مالی بیمه نامه های اتومبیل خود تا سقف 20 میلیون تومان از طریق این اپلیکیشن اقدام کنند.وی با اشاره به این که اپلیکیشن «همیار بیمه گذار سامان» این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بدون نیاز به اعزام کارشناس ارزیاب خسارت یا مراجعه به مراکز خسارت، به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام کنند، افزود: این اپلیکیشن با افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده خسارت، ضمن رعایت مقررات و انضباط مالی، بستر ارائه خدمات و پاسخگویی مطلوبی را برای بیمه گذاران فراهم ساخته است.
اباذریان اظهار کرد: شرکت بیمه سامان تا کنون بیش از سه هزار پرونده خسارت مالی آنلاین بیمه نامه های اتومبیل را از طریق این اپلیکیشن رسیدگی کرده است.